{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Audi a4 1.8t 150 hk AVJ NM spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gennemsøgt nettet uden noget præcis svar på, hvad en standard 1.8t AVJ motor fra 2001 kan klare i NM før den bøjer en plejlstang. Er der en herinde der ved hvad de Max kan klare i NM før det ender galt???
Pt har jeg fundet frem til et moment på max 406nm men ikke som garanti for at det sku være sandt. Der er mage steder beskrevet at man let kan tune en 1.8t da Audi har bygget dem meget robuste i forhold til de sølle 150hk de har. Men der vil selvfølgelig altid være grænser. Så jeg søger grænsen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi a4 1.8t 150 hk AVJ NM spørgsmål
  • #1   10. maj 2020 Hold den under 400nm og så få kørt den ind således at den ikke laver fuld ladetryk før efter 3000 omdr

• #3   10. maj 2020 LaTroll : jeg ved at alt er relativt, afhængig af så mamge ting, det er klart :). Og hvis man bruger standart indmad må man regne med at det lettere brækker sig. Planen er dog ikke at åbne den, men kun have en ide om hvad standard indmad normalt kan holde til fra nyt, så man har lidt at gå efter. Det er ikke fordi jeg vil presse grænsen men bare have lidt info om standarderne

• #4   10. maj 2020 Mathias: ja det hele skal ikke komme i et skud, det gir sig selv :). Hvis den ikke skal brække sig. Søger udelukkende info om nm og ikke råd om diverse :).

Kommentér på:
Audi a4 1.8t 150 hk AVJ NM spørgsmål

Annonce