{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Magnus H
Magnus H
Tilmeldt:
19. maj 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

udstødning {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg ville høre om det er muligt, at komme igennem syn hvis man smækker en racing cat back på?
Eller om man kan sætte en 'begrænsning' i potten så den ikke larmer så meget?
Eller om man skal skifte om inden hvert syn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning
  • #1   19. maj 2020 alt efter hvilken afgang man har.
    kan man montere en fb killer.

    den tager det værste larm.


  • #2   19. maj 2020 I princippet nej. Og reglerne er så firkantede i dag, at de skal se papir at den ikke larmer. Kør ned og hils på din synsmand og spørg inden smiley

  • #3   19. maj 2020 Hvis bilen er nyere end 1/1-1998 skal udstødningen ihvertfald værd e-mærket.. så skal krav om støj og forurening selvfølgelig også overholdes

  • Magnus H
    Magnus H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   19. maj 2020 Jeg har også tænkt på, om man kan lave et cut off, fra det originale udstødnings system?
    F.eks. Hvis man har 2 rørs, et i hver side, så have std, i den ene og et racing i den anden side? Med en cutoff ventil?


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   19. maj 2020 VUSS ventil er desværre kun lovligt, hvis det sidder i et godkendt system til det smiley
    Så det vil sige, at bilen skal være lavet med den, for at det er lovligt


  • #6   19. maj 2020 Varex har indbyggede VUS. Det lægger synsmanden sandsynligvis ikke mærke til smiley

  • Magnus H
    Magnus H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   20. maj 2020 Ja, ok. Hvad så med en Akrapovic cat back til golf gti 6? Er den lovlig? Jeg skulle mene der var noget med af man kunne vælge at den som ekstra udstyr fra ny, men er ikke sikker. Så mit spørgsmål er om en normal sports catback er lovlig?

  • Magnus H
    Magnus H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   20. maj 2020 Martin-hvad med en normal sports catback?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   20. maj 2020 Hvis du kan finde et system med godkendelse, så er der ingen problemer..
    Men det kan godt blive svært med catback, da de fleste fjerner mellempotten, og derved kommer de til at larme for meget..
    Og jeg mener at akrapovic kun blev leveret til en model som ekstra udstyr, og derfor er det muligt, at den kun er godkendt til den model..

    Du kan også bare gøre som så mange andre, og være ret ligeglad, kør pænt forbi panserne, så siger de intet, og til syn, der har du enten org på, eller håber på det bedste..


  • Magnus H
    Magnus H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #11   20. maj 2020 Sådan en?

    profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   20. maj 2020 Hvis den er e-godkendt og til netop din model og motor (Selv hk skal passe) Så er den lovlig ja..

  • Magnus H
    Magnus H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #13   20. maj 2020 Den passer kun på den model. Men er det ikke sådan et stykke papir? Eller hvordan kan man se om den er e-mærket

Kommentér på:
udstødning

Annonce