{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda octavia tuning
  • #1   26. jul 2020 Smid alt overflødigt ud af bilen så den vejer mindst muligt.
    Portning af topstykke, anden knast. udstødning / indsugning måske større dyser, større/mere effektiv intercooler ditto turbo og så indkøring/optimering.
    det er hvad jeg lige kan komme på.
    Men som jeg ser det så får den jo en del ved bare en optimering


  • #2   26. jul 2020 Pjat. Motoren laver uden problemer 300-310hk kun med chip. Knast/indsug er ikke så vigtigt idag ej heller portning. Skal du ud og lege med hybrid lader skal du dog ud i lidt benzinpumpe hpfp. IC, downpipe, evt kobling. Få den chippet hos Fx.hos Chiptuning.nu (Landberg)

  • #3   27. jul 2020 Den kan ret sikkert få mange flere hk og Nm, bare sig hvor mange penge du har, så kan tuneren ret hurtigt fortælle dig hvad den kan få.

    100.000,- så kan du nok lande lige under 400 hk, men jeg spår det ikke kommer til at ske.

    Vil nok råde dig til lige at lære og køre bil med 220 hk før du gearer op igen, det kan sagtens gå voldsomt galt med dem.


  • #4   28. jul 2020 #3

    Spis lige brød til Allan.

    Du kan få over 500hk til den pris. TTE laver en IS20 hybid, fx. TTE485. Den er rated til 485 hk med fornuftigt ladetryk. Skal du op i IS38 hybrid kræver det forstærkning.

    Havde hans motor været en Golf R motor, kan du lave 550hk uden at opgradere blok, stempler osv.

    220 hk er ikke vildt idag.



  • #5   28. jul 2020 220 hk til en på 21 er totalt overkill, det er jo derfor de kører galt, det sker nærmest hver uge at nogen kommer alvorligt afsted, pga de ikke kan styre kræfterne.

    140 hk, 0-100 på 8.2 og 220 på toppen, Octavia, men skal have den chippet til 757 hk og 1012 Nm, Stage 3 skal lave den.
    IKF............


Kommentér på:
Skoda octavia tuning

Annonce