{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

EMU classic vs EMU black {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle konkrete svar på nettet, så laver lige mit eget opslag:

Jeg er efterhånden nået så langt med min Calibra (C20LET) at den skal til at ha noget andet motorstyring. Jeg ved ikke så meget om motorstyring, men jeg har fundet ud af det mest udbredte er ECUmaster og det er det de fleste ved hvordan man bruger + jeg har læst mange gode anmeldelser på det. Mit spørgsmål er så er der nogle konkrete begrundelser for at vælge Black frem for classic? Så vidt jeg kan forstå så er den eneste forskel at den ene kan håndtere flere indput/outputs? Eller er det helt forkert?

Al hjælp søges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EMU classic vs EMU black
  • #1   10. sep 2020 Inden du vælger hvilken motorstyring du skal benytte, syndes jeg det er værd at undersøge hvem der rent faktisk kan kører den ind.
    Forskellige tunere har forskellige præferencer. Moderne motorstyringer er alle ganske glimrende, så jeg vil istedet vende det om og spørge: hvilken tuner har du tillid til?
    Kontakt derefter vedkommende og tag en snak om hvilken styring de vil anbefale. Der kan ofte være signaler der driller i sådan en installation og her kan man let spare penge ved en der allerede er inde i softwaren og har erfaring med lige netop den motorstyring.

• #2   10. sep 2020 der er en på Fyn, som er meget god, til at køre emu ind.

kender flere der køre med emu og bruger ham.

• #3   10. sep 2020 Kender mange der kan finde ud af emu, tror størstedelen af tunere kan finde ud af og er god til emu, mit eneste krav er de ved hvad de laver og de er på den rigtige side af broen.

Men det er mere classic vs Black og ikke emu vs andre mærker

• #4   11. sep 2020 emu classic er så udviklet som den bliver, der laves ikke rigtig flere firmware uddateringer til den, som den bliver gjort til emu black, hvor de kommer/er kommet med en opdatering så den også får fartpilot osv, snart kommer black pro på marked, som både kan styre dsg samt nogle automat gearkasser,

jeg havde købt en black, blot fordi de stadig udvikler firmware til den, altså hvis du ikke har brug for nogle typer af gearkasse styringer, ellers er der et par fb grupper for ecumaster som er meget behjælpelige

• #5   11. sep 2020 Køre med en gammel gentest f28 gearkasse, tror ikke der er så meget styring. Det eneste jeg endda vil ha lavet med gear, det er flat shift, men så vidt jeg ved så er det tændingen man udsætter og ikke boget med gearkassen.. men ja har ikke styr på det. Har taget kontakt til KK autoteknik som sagde det samme, classic er ved at være outdated.

Kommentér på:
EMU classic vs EMU black

Annonce