EMU classic vs EMU black {{forumTopicSubject}}
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle konkrete svar på nettet, så laver lige mit eget opslag:
Jeg er efterhånden nået så langt med min Calibra (C20LET) at den skal til at ha noget andet motorstyring. Jeg ved ikke så meget om motorstyring, men jeg har fundet ud af det mest udbredte er ECUmaster og det er det de fleste ved hvordan man bruger + jeg har læst mange gode anmeldelser på det. Mit spørgsmål er så er der nogle konkrete begrundelser for at vælge Black frem for classic? Så vidt jeg kan forstå så er den eneste forskel at den ene kan håndtere flere indput/outputs? Eller er det helt forkert?
Al hjælp søges.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Forskellige tunere har forskellige præferencer. Moderne motorstyringer er alle ganske glimrende, så jeg vil istedet vende det om og spørge: hvilken tuner har du tillid til?
Kontakt derefter vedkommende og tag en snak om hvilken styring de vil anbefale. Der kan ofte være signaler der driller i sådan en installation og her kan man let spare penge ved en der allerede er inde i softwaren og har erfaring med lige netop den motorstyring.
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.511
kender flere der køre med emu og bruger ham.
maj 2018
Følger: 15 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 63
Men det er mere classic vs Black og ikke emu vs andre mærker
feb 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 136
jeg havde købt en black, blot fordi de stadig udvikler firmware til den, altså hvis du ikke har brug for nogle typer af gearkasse styringer, ellers er der et par fb grupper for ecumaster som er meget behjælpelige
maj 2018
Følger: 15 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 63
EMU classic vs EMU black