{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citroen C3 1,4 73hk Benzin
  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #1   22. sep 2020 Det er jo en gammel 8 ventilet TU motor , og sådan en er der vist mange der har hevet mange hestekræfter ud af .

Spørgsmålet er så bare om bilen ikke er så gammel at det skal overvejes grundigt om det er den bil der skal gøres kvikkere , eller en anden , da det at få flere hestekræfter ikke nødvendigvis er økonomisk ansvarligt ?

• Joachim B
    Joachim B Tilmeldt:
    sep 2020

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   22. sep 2020 Altså den har "kun" kørt 111.000 km siden første reg. og den har været firma bil for noget læge laboratorium, samt kender en mekaniker som har kigget på den og siger at den er virkelig pæn og godt vedligeholdt.

Jeg har tænkt mig at få den chippet til 91 hk, kunne dog godt tænke mig en ny udstødning som giver den lidt bedre lyd, dog vil jeg gerne have at den kan komme igennem syn om 2 år.

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #3   22. sep 2020 Hvis ikke synsmanden opdager at den er chippet ( og synsmænd er jo dem der ved mindst om biler smiley ) så kan du sikkert godt få den synet igen .

De fleste sportsudstødninger er "no-go" i synshallen da de skal være E-mærkede , og det samme er diverse åbne sportsfiltre .

Hvis ikke pladsen spiller en rolle, så sælg bilen og kik dig om efter feks en Citroen Saxo VTS, de er ganske underholdende , selv i standard udgave .

• #4   23. sep 2020 Strip den for vægt... Den bliver aldrig ret hurtig uanset.

Kommentér på:
Citroen C3 1,4 73hk Benzin

Annonce