{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Phillip K
Phillip K
Tilmeldt:
6. mar 2021
Emner: 1 Svar: 3

Volvo 940 turbo {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG

Har en 940 jeg går og roder lidt med, og vil gerne øge den til omkring 230 hk - det en auto, og har læst gearkassen ik holder til 250 hk, men holder den til 230?
Og hvad ville i forslå mig at gør for at komme omkring de 230?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo 940 turbo
  • #2   6. mar 2021 Gearkassen holder ikke til 230 eller 250, som jeg forstår det.

    Det er nok et fåtal af Volvo ejere som tuner på de biler med auto gearkasse, så der er langt imellem god viden om emnet.

    Alle kører manuel gear.


  • Phillip K
    Phillip K Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #3   6. mar 2021 Så hvis jeg endelig sku gøre noget, sku jeg skaffe en manuel? ??

  • #4   6. mar 2021 Ja M90 gearkasse med svejset 3. gear lås er klart det nemmeste, men det er efterhånden ved at være nemmere at finde enhjørninger i køkkenskuffen. smiley

    Med adaptere, er der læssevis af muligheder - men det er en helt anden operation til en helt anden pris. BMW gearkasser er billige at skaffe og nemme at tilpasse.


  • Phillip K
    Phillip K Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #5   6. mar 2021 Så må jeg anskaffe mig en manuel - på et tidspunkt.. smiley
    Går udfra at udskiftning til en anden auto gearkasse der måske ku holde til mere, ik er muligt? Eller hvis muligt, hvertfald vil koste flere penge end hvad jeg kan betale hahah


  • #6   6. mar 2021 Det er svært at sige.

    Det er ikke et stort marked her i landet, men jeg vil vædde med at der er noget at finde i USA. Evt adapter til en auto kasse fra en vilkårlig V8 pram - så er man kørende.


  • #7   6. mar 2021 prøv at læse det her der står også hvad du skal bruge vis du ombygger til manual gearkassen.
    https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=318426


    automatgearkassen kan nu godt holde vis den bliver ombygget, men igen det helt sikker lige så dyr vis ikke dyre end at monteret en manual gearkasse. der står så også en del om tuning kobling type divs bøsninger du kan ændre til på din bil i det her link.


  • Phillip K
    Phillip K Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   6. mar 2021 Tak for det, må lige læse om det smiley

Kommentér på:
Volvo 940 turbo

Annonce