{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der har erfaring med chip-tuning
  • #1   10. apr 2007 Hvis det er på en turbo vogn kan det godt passe.. Kan ikk se siden..

• #2   10. apr 2007 0 - 36?? BDog.. :D?

• #3   10. apr 2007 Nå det er en chip de har til en fiat punto 1,4 gt så ja det er med turbo og de lover min. 15% efekt forøgelse...

• #4   10. apr 2007 har en ven som fik chippet sin audi ved grænsen og han fik 25 heste mer for 4500 kr

• #5   10. apr 2007 Kan det gøres billigere nogle steder end til de 4500 kr de vil have?

• #6   10. apr 2007 Erhm... hvad er det dog i snakker om... hvordan henter du 25 hk på den motor ved en chip? nu spørger jeg bare, men altså en benzin motor som yder 133 hk på en 1,4 8V maskine er svær at chippe til at yde meget mere end de knap 100/L som den yder standard. Der skal MEGET mere til at hente 25 hk og 50 nm.

1. Biler man henter disse effekter på er nyere biler hvor man bruger magnetventiler til at styre ladetryk og har elektronisk regulerbart benzintryk.
    2. Man kan gøre det på Diesel biler fordi man netop kan ændre sprøjtemønster på dyssen samt brændstoftryk og ladetryk. (Commonrail).

Hvis du får 10 hk på en chip på en standard punto GT tror jeg du skal prise dig lykkelig.

• #7   11. apr 2007 R19-16V :

Hvorfor tror du det ?? Har du haft sådan een du har haft chippet ??

En GT´er vinder alt afhængig af laderens stand 20 - 25 HK.
    Nok skal man indberegne at laderen står af, så et køb af en kugleleje lader er derfor at foretrække til hver en tid.
    Derefter op til Scantune i Galten med den, og få monteret en SMT-6 .. Så kører skidtet godt.

HansPuntoGT2860RSHald

• #8   11. apr 2007 Hans hvor henter du hk henne? Hvis motorstyringen er så elendig på en fiat er de da ikke for spidse. Du vinder kun den effekt ved også at hæve ladetrykket og det er ikke umiddelbart indberegnet i chipning af ældre benzinbiler. Oven i det Hans, så vis mig lige noget dokumentation på det med en måling eller lignende. Tag f.eks unoen. Den får 3-5 hk med en chip. Og det må siges at være samme motor når vi snakker 1,4T.

• #9   12. apr 2007 Jamen. Første måling på min inden SMT-6 boksen viste 133,2 HK. Efter boksen monteret og indkøring på rullefelt stod den på 156,et eller andet og 214 NM.

En org. styreboks kan max håndtere op til 220 HK, så hvor elendig er den ??

Og seføli hæver du ladertrykket ved en chipning af en GT´er !!!

Hvis du oplyser din adresse i en personlig mail, eller ringer 40931605 så skal jeg give dig svar på det.
    Og sender da en kopi af mine rullefelts tests.

HansPuntoGT2860RSHald

• #10   12. apr 2007 Hans Hald, det behøver du ikke smiley

Hvis man hæver ladetrykket kan du få de effekter ud på en chip i løbet af ingen tid smiley Og i mine øjne har det intet med chip at gøre ud over at fjerne FC hvis der skulle være det på. Hvis der ikke er FC på styreenheden så er det bare at skrue aktuatorstangen længere så kører man automatisk højere ladetryk. Så vil det i mine øjne være spildt arbejde at få den chippet.

• #11   13. apr 2007 Så har man jo ikke styr på sit ladetryk jo !!

Harmonien mellem luft og benzin er osse gået fløjten der så !!!

På de gamle Uno Turbo´er ku man lave det trick, men hvor mange af dem kører den dag idag ???

Jeg styrer alt mit fra en bærbar i bilen, alt imens jeg kører kan jeg justere rundt.

HansPuntoGT2860RSHald

• #12   13. apr 2007 Det du snakker om er at stille tændingen og evt også åbnetiden på dysserne. Det tror jeg sgu ikke den chip der er tale om her gør. Så vidt kunne se af linket er det kun en unichip man bruger til formålet og så forhøjet ladetryk. Og ja netop de gamle unoer kunne man gøre det. Men det kan du jo også her med en bleedventil.

Skal man endelig have mere ud af den skal man ud og have enten anden motorstyring eler forbi nogle der udføre indkørsel på rullefelt.

Kommentér på:
Nogle der har erfaring med chip-tuning

Annonce