{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Bmw e34 530i v8 swap til 4,4 v8 {{forumTopicSubject}}

Hej BG, jeg har lige et lille spørgsmål. Jeg kunne godt tænke mig at smide en 4,4 v8 fra en e39 i min e34 530i v8, er det plug and play hvis man nu fandt motor og gearkasse fra en e39? Hvor meget arbejde er der i sådan en proces? Passer ledninger og ophæng og hvor meget skal laves om

Håber i forstår hvad jeg mener

På forhånd mange tak:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e34 530i v8 swap til 4,4 v8
  • Torben L
    Torben L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 2 Emner: 4 Svar: 77
    #1   18. jun Det er noget af et projekt. Du skal vide alt om ledningsdiagrammer fra den ene til den anden og om motoren kan være der for bundkar og styrestænger skal der findes ud af. Og så er der gearkassen og ophænget . hvorledes er boltehullerne fra den ene til den anden og nok så vigtigt er hældningsvinklen fra gearkasse til kardan. Lidt forkert i grader så ryster det helt vildt. Manuelt gear er at foretrække så slipper du for at flytte skiftecomputer med ledninger. Du skal have computer m.m fra M62 motoren og nøglefunktionen skal også overflyttes. Hvis du ikke har/ kender nogen der er ekspert i BMW ledningsnet går du død i projektet.

  • #2   18. jun Mange tak for dit input Torben! Det var også mening jeg ville gå med manuelt men kan så'n lidt fornemme at det ikke er tiden værd:D

Kommentér på:
Bmw e34 530i v8 swap til 4,4 v8

Annonce