{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Chip til polo g40 {{forumTopicSubject}}

Hey har en sls tuning chip i min polo og ville høre om der er nogle der ved hvad den egentlig gør..

Den har nemlig fjenet begrænseren og den kunne jeg godt tænke mig igen, så hvis det er det enste den skide chip gør så ryger den ud igen....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip til polo g40
  • #1   5. maj 2007 Kent J : Det kan man jo ikke sige, det er jo op til ham som har programmeret chippen hvad den gør..

Der er jo ikke en chip der er ens..

• #2   5. maj 2007 Nej men nu kunne det jo ske der var andre der havde samme chip som vidste hvad den gjorde. er godt klar over den kan være indstillet til forskellige ting derfor jeg spørger

• #3   5. maj 2007 chippen kan aldrig hæve trykket på bilen... det er remhjulet der sørger for det...

• #4   5. maj 2007 Jamen så må den jo blive i, er der andre måder man kan lave begrænser på?

Morten N: de g60 dyser er det nogle der giver noget og hvad ligger prisen ca på?

• #5   7. maj 2007 Der er begrænser på chips fra SLS. De ligger typisk på 6800 eller 7200 omdr/min. Hvis ikke, så er det vist en "fusker" chip du har fået fat i.

Det chippen gør er, at holder dyserne åbne i længere tid (mere Benz), og samtidig ændre på tændingstispunktet.

Du risikere, at bilen får for meget at leve af, hvis du både chipper OG skifter til G60 dyser, og det kan "æde" lige så mange HK som, hvis ikke den får nok at benz.

• #6   7. maj 2007 Henrik H: det kan jeg så fortælle dig at der ikke er, den render langt om hvis den får lov. Før var min begrænser på omkring 7000.

• #7   8. maj 2007 Ok så.. Står der slet ikke noget på den? Et klistermærke eller noget i den stil? Min egen tager 7200 og det er på den anden side af det røde felt.

Man kan godt få en EKSTREM chip til den så den kan tage 9000 omdr/min, men det kræver en totalombygning af motoren, hvis det skal holde.

Kommentér på:
Chip til polo g40

Annonce