{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Spørgsmål ang. fiat bravo {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Har købt mig en fiat bravo, desværre en 1,4 men det stemte bedst overens med forsikring og det hele.

Dog ville jeg godt have lidt mere ud af motoren, det skal dog ikke være noget der er forbundet med de vilde omkostninger samt slidtage.

Så ville høre om der var nogen bud på hvad man kunne starte med til en fornuftig pris?

mvh

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. fiat bravo
  • #1   8. maj 2007 Der er ikk alverden at gøre, hvis det skal være forholdsvis billigt...

Men du kan jo nok finde nogle knaster, og lave indsugning og udstødning.. og få den kørt ind og evt. prøve at søge på fiatklubdanmark om opboret gasspjæld... alt i alt kan du vel være heldig at hente 5-10 hk måske mere...

Allan M.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   8. maj 2007 Når jeg mener forholdsvis billigt så mener jeg i første omgang ikke over 10k så lidt er der at gi af, men monteringen af det er vel det der kommer til at koste hovedparten. Og ikke mindst hvor kan man få lavet div. ting?

• #3   9. maj 2007 ikke for at genere dig men 1,4 12v motoren er noget af det mest trælse jeg har set og arbejdet på. du skal ikke forvente at hente ret meget på den motor, topstykket er designet helt forkert. indsugningsventilerne sidder efter hinanden, så den bagerste næsten ingen luft får. hvis det skal være en der er billig at forsikre og som du kan hente noget på, så skal du have 1242, 16v fire udgaven

Kommentér på:
Spørgsmål ang. fiat bravo

Annonce