{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Skillevæg i gulpladebiler {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender de korrekte regler ang. den plexiglasplade/gitter der skal være bag føreren? Kom der ikke nye regler eller blev den fjernet helt? Hvor langt skal den evt. sidde tilbage?

Håber der er nogen der ligger inde med denne viden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skillevæg i gulpladebiler
  • #1   18. sep 2004 Reglen er vist at 60% af bilen kabine skal udgøre varerummet ..
    Hvordan de rent faktisk måler sig frem til det skal jeg være dig svar skyldig ..
    Men plexiglaspladen slipper du nok aldrig for, og hvis du ikke er tilfreds med den nuværende placering, kan du altid rette henvendelse til forhandleren for at klarlægge om den kan flyttes yderligere. (jeg tror det næppe)

• #2   18. sep 2004 Jeg kender ikke de præcise regler, men jeg har haft 2 forskellige Toyota Previa, og i begge var skillevæggen/plexiruden fjernet.. Sådan har jeg da kørt rundt i lang tid uden at nogen har kommenteret det??
    Men det er vel så ikke lovligt?
    I den ene af dem havde jeg endda lavet en "bro" oppe i toppen af bilen, hvor der var monteret lidt gode højtalere og noget lys..
    Politiet har før kigget ind i bilen uden at det blev nævnt!

Mvh Ricky

• #3   18. sep 2004 Da jeg fik min G2 på Gule plader. var der faktisk een fra told og skat der målte min kabine op.. der skal hvis bare være længere fra gittret og til bagruden, end der er til forruden..

Kommentér på:
Skillevæg i gulpladebiler

Annonce