{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Mitsubishi Colt. {{forumTopicSubject}}

Hvad kan der smides i 1.generationen af Mitsubishi Colt (ligesom min Folkeræser i bunden af min profil)?
Her er der tale om alle slags motore uden at lave de MEGA store ændringer.
Altså eks om en 2.0Lancer motor passer på gearkassen og i ophæng osv.
Eller hvad kan der smides i?
Om det er lovligt eller ej er ligegyldigt da det er for at høre for jeg ved ikke om den skal bruges til ræs hvis den ikke kan gå at syne den igen.
Bare motoren har samme cylinderantal som den oprindelige modellen ku fåes med, og motorophæng er skruet i på bilen samme steder... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitsubishi Colt.
  • #1   8. jun 2007 Du kan smide Evo motor i.. eller en motor fra en Galant VR4, der er en her på BG der har det.

  • #2   8. jun 2007 LoL... havde sq da ikke lige guessed at det var den ALLE første colt smiley Troede du mente den fra 90 altså C50'eren

  • #3   8. jun 2007 Phillip:
    Det skal SLET SLET ik være sådan noget dyrt noget smiley
    Det skal helst ku holde sig under 5k smiley


  • #4   11. jun 2007 ku se at du har lagt en motor i fra den nyere model.. så har du jo nok allerede lavet ophæng måske.. prøv at se om du kan finde en galant GTI motor fra 90 - 91, du skal bare have gearkassen med.. så kan du jo bare sætte dine Weber over på det er nok det nemmeste.. noget helt andet er at jeg er temlig sikker på at din er 2. gen ikke 1.gen.. prøv hos en hugger.. måske kan de godt være sværde at finde, ellers er der også lavet en 1,5, og en 1,6 og en 1,8 og en 2,0 (ikke fra gti) så der er lidt at vælge imellem..

  • #5   11. jun 2007 Asger H:
    Det ER 1.gen den her Colt smiley
    Og min gamle folkeræser var også type1.
    Den jeg har købt nu her er en 81er 1200 og min gamle folkeræser var en 1400GLX(altså den med splitgear/4+4 gearkasse standard).


  • #6   12. jun 2007 hmm.. okay kan godt se at det ikke er en 2 gen. nu hvor jeg har kigget lidt nærmere på sagen.. begynde de ikke at sælge den model i 70'erne eller sådan.. når men det var jo ikke det du spurgte om... ved ikke lige hvordan motorophæng sidder i sådan en gammel model.. men tro du ikke godt at du kan få en motor ned i, fra en 3 gen. tror ikke der er så stor forskel.. på ophæng altså.. men man kan jo hekse meget med en svejser.. hehe.. men tror, hvis jeg var dig, ville jeg måle lidt på dit motorum, og op hæng. også tage ud til en hugger og måle lidt på en 3.gen..

Kommentér på:
Mitsubishi Colt.

Annonce