{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikaner V8 Eksperter - Hvor ?
  • #1   22. jul 2007 Du kunne starte med at skrive flere dataer på bilen så som årgang smiley

• #2   22. jul 2007 Det bedste er nok at melde sig ind i en klub.
    Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men der ligger da klubber i de fleste byer. Der er næste altid nogle der kan hjælpe.

• #3   22. jul 2007 Det er en Cadillac DeVille 1969 472 ( 375 hk ). Sidder bla og læser på smallblock og alverdens sider, men et kæmpe marked når man kun er van til at alt tuning handler om at køre sin TDI til chiptuning.

Syntes folk siger at en ny knast giver meget på sådan en motor, men hvad skifter folk ellers "generelt" når den skal hentes lidt liv uden at det koster 40.000 kr.

• #4   22. jul 2007 Når vi snakker om "let" tuning af sådan en motor så er det som du selv nævner knast. dertil kan du også (og næsten en selvfølge) montere anden karburator. Headers og udstødning med større gennem gang er så næsten også en selfølge. Men det løber op.. Det er så ikke verdens bedste motor at tune på. fordi der skal laves en del for at få mange HK ud af den.. Det er jo en flyder motor :o)

• #5   22. jul 2007 Min mening er heller ikke at prøve og forhandler den til en gadekryds racer, bestemt ikke sådan det skal være.

Men har du en ide eller bare et forsigtigt gæt på pris samt hk på de ting du nævner der ?

• #6   22. jul 2007 Vil komme med et pris gæt som du kun skal opfatte vejledende..

Kab : 3500,-
    Knast : 4000,-
    headers : 5-6000,-
    Komplet skrædersyet udst. :10000,-

Udstødnings prisen kan variere mega meget...

• #7   22. jul 2007 Okay, siger mange tak.

Tror bare jeg starter med og få afgift og se hvor længe de 375 hk er nok til mig smiley

• #8   22. jul 2007 God ide.. Det ville måske også være sjovere at starte med at finde en billig motor og så tune på den fra bunden af...
    Men det løber hurtigt der ud af.. (MANGE penge) he he

• #9   22. jul 2007 Det er min første Amerikaner i en alder af 20, så først ved og lære lidt om tingene. Bare ganske rart og vide hvor man er i verden angående priser.

Samt det er en Cabriolet, så klart en cruiser smiley

Kommentér på:
Amerikaner V8 Eksperter - Hvor ?

Annonce