{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ladetryk mkIII
  • #2   27. aug 2007 du skal ikke begynde at hæve tryk før du har skiftet til ståltoppakning den er et svagt punkt i forvejen

  • #3   27. aug 2007 Hey peter...

    Nemt at hæve dit ladetryk... læg et par skiver under blikdåsen der sidder på turboen så er den hjemme, du kan hæve den til ca. 0,8bar. der efter vil den gå i fuelcut. så prøv at holde dig der under.

    Men gør dig den tjeneste at skift den toppakning før du hæver det. det er sikkert som ammen i kirken at den går kort efter du hæver trykket..den org. dur ikke til noget. den vil gå under alle omstændigheder..

    Det med chip kan mig bekendt kun lade sig gør vis du får bygget hele styreboksen om..ved der er nogen der har haft held med at få det gjordt i tyskland og længere nede..
    ellers skal der anden motor styring til eller en fuelcut defender.


  • #4   27. aug 2007 Jeg er ret sikker på at du kan købe dig en fuelcut defender hos www.turbomotor.dk , han staver det så vidst nok "fuelcut defencer"

  • #5   27. aug 2007 ja den er ikke svær at finde men mener ikke det er godt i det lange løb kun at køre med en defender jeg mener helt bestemt ikke den kan føde den til strækkeligt med og dyser og brændstof pumpe


Kommentér på:
Ladetryk mkIII

Annonce