{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lupo 3L Chip
  • #1   16. sep 2007 Hvorfor chippe en bil, som er lavet, og muligvis købt til at køre langsomt og økonomisk?

Søg i forum, det har været oppe før

• #2   16. sep 2007 Fordi jeg spørger....

• #3   16. sep 2007 Den køre som normal ved normal kørsel og økonomien er det samme. Selfølgelig ikke hvis du fyre til den.. Vil dog kraftigt fraråde dig at give den kniven fra når du holder stille.. Det er ikke gearkassens livret.. Brug de ekstra HK oppe i fart...
    Ellers er det oki HK.. Den er dog ikke sløv standart... Og dit gearskifte bliver ikke hurtigere..

• #4   16. sep 2007 RH laver 95 hyppere med en chip i den lille raket smiley

• #5   16. sep 2007 Men kan gearkassen holde til det i længden... Eller skal man investere i en 1.4 TDI?

• #6   16. sep 2007 1.4 TDI er nok sjovere. men ikke så fed i design.. Har en kammi der har chippet hans. Den køre uden problemer overhoved. Han fyre den heller ikke af fra stående start. kun oppe i 3 osv. Og det er ellers en af de første 3L'er.

Jeg vil soge at en 3L køre bedst ved normal kørsel. hvorimod en 1.4 TDI bedre kan tåle at blive mishandlet..

• #7   16. sep 2007 Er de 95 hk ikke kun i forbindelse med en anden udstødning? 85 hk er vel mere realistisk med chip alene.
    I øvrigt ville jeg til hver en tid vælge en 1.4 TDi, hvis der skal trækkes flere hypper ud af maskineriet.
    En 3L er absolut ikke lavet til andet en økonomi.
    Gearkassen er et svagt led, og hvem gider kun ha en bil man kan fyre af i tredje gear og op?

Kommentér på:
Lupo 3L Chip

Annonce