{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Uno Turbo Rally {{forumTopicSubject}}

Hej..
Mine kammerater og jeg kører rally på bornholm, vi har en fiat uno turbo 1.3 ie fra 86. Den har kørt kanon hele året, dog smadrede vi bagbroen til sidste løb. Men næste år kunne vi godt tænke os lidt mere skub i bilen.
Nogen der har noget liggende eller kender et sted man kan få fx knast, rally gearkasse osv.
Vi har pt hævet trykket til 0,7, og tør ikk rigtig mere da den jo køre med fulde hammer næsten hele tiden, men vi er åbne for foreslag.

Mvh Rally-Gutterne Fra Solskinsøen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uno Turbo Rally
  • #1   11. nov 2004 Hejsa jonas, jeg ville lige høre dig om hvordan du hæver trykket på sådan en uno?? og om det giver noget. har selv en 1,3ie turbo fra 89 som jeg gerne vil have til at lade med 0,8-0,9bar. mvh morten. held og lykke med jeres projekt =) fuld gas gutter.

• #2   11. nov 2004 Halløj..
    Det er fint at hæve trykket, men hvor langt har din motor gået og lov mig du lader bilen få lidt luft en gang imellem, altså slapper lidt af på speederen, det er derfor vi ikk har hævet voresmere end til 0,7 da den jo får fuld skrue under hele løbet.. Jeg skal prøve at finde lidt instruktion til dig med hvordan du skal gøre. Men har ikks elv gjort det, så skal lige kigge på det.
    Jonas

Kommentér på:
Uno Turbo Rally

Annonce