{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

HASTER!, Hvilken "potte" lyder bedst? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Pug 206'er S16 som jeg er ved at lave lidt om på, og nu er turen kommet til udstødningen.

Originalt sad der en alm. udstødning med en lille krave på, men da der kom nyt skørtesæt på så det fuldstændigt latterligt ud, så vi tog hele bagpotten af, og sådan har jeg kørt rundt siden ;o)

Nu skal jeg have ny "potte" på (kun det bagerste), og så er det jeg får brug for lidt hjælp.
Se evt. billederne i min profil, og fortæl mig hvad I synes jeg skulle vælge til den.......skal det være rundt, firkantet, ovalt, dobbelt ?, skal det være sidepipes, i venstre side, i højre side eller måske i midten den nye "potte" skal sidde?

Jeg ved jeg bør tage en beslutning selv, jeg er jo et voksent menneske, men da jeg har minus forstand på den slags så spørger jeg JER, I ædle brugere af BG ;o)

......men skynd jer, det skal på i næste uge, da jeg ER blevet stoppet 1ste gang og har fået en advarsel ;o(, og mine penge skal IKKE gå til bøder....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER!, Hvilken "potte" lyder bedst?
Kommentér på:
HASTER!, Hvilken "potte" lyder bedst?

Annonce