HASTER!, Hvilken "potte" lyder bedst? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Pug 206'er S16 som jeg er ved at lave lidt om på, og nu er turen kommet til udstødningen.
Originalt sad der en alm. udstødning med en lille krave på, men da der kom nyt skørtesæt på så det fuldstændigt latterligt ud, så vi tog hele bagpotten af, og sådan har jeg kørt rundt siden ;o)
Nu skal jeg have ny "potte" på (kun det bagerste), og så er det jeg får brug for lidt hjælp.
Se evt. billederne i min profil, og fortæl mig hvad I synes jeg skulle vælge til den.......skal det være rundt, firkantet, ovalt, dobbelt ?, skal det være sidepipes, i venstre side, i højre side eller måske i midten den nye "potte" skal sidde?
Jeg ved jeg bør tage en beslutning selv, jeg er jo et voksent menneske, men da jeg har minus forstand på den slags så spørger jeg JER, I ædle brugere af BG ;o)
......men skynd jer, det skal på i næste uge, da jeg ER blevet stoppet 1ste gang og har fået en advarsel ;o(, og mine penge skal IKKE gå til bøder....
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.040
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 368 Svar: 2.126
jun 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 234
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 754
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
Jeg nærmer mig de 40, det er bare først nu jeg har fået lyst til biler og styling.....tror det er en midtvejskrise jeg har gang i ;o)
Forklaring:
Ja, nu og her skal det bare se godt ud, så får den lidt effekt senere med bananmanifold og knaster, men kommer tid kommer råd, ikke?
HAR I FLERE FORSLAG, SÅ BARE KOM MED DEM, SELV OM JEG KUNNE VÆRE FAR TIL DE FLESTE HERINDE, ER JEG STADIG LUTTER ØREN (ha-ha-ha!
Gnæk-gnæk!)
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
HASTER!, Hvilken "potte" lyder bedst?