gtd {{forumTopicSubject}}
Hej, har stadig problemer med at starte min Golf. Der er kommet ny toppakning og planslebet top, compretionstest ok, dyser test ok. helt ny jus pumpe og helt nye gløderør, der forvarmer med 70 amp. Desuden er der ny filter,returslanger, pakninger er skiftet, og der er mont tilbageløbs sikring også. Den forvarmer i ca 12 sek og så kommer den efter et stykke tid med sjoker fuldt udtrukket, og hvis jeg pumper spederen kommer den før. Når den så går igang køre den perfekt, uden sjoker.
Så har jeg oplevet at når den bliver varm, og jeg slukker motoren, så vil den ikke starte igen uden fuld sjoker og forvarmning i 13 sek, og hvis jeg slipper sjokeren så går den ud, og kan kun haltes igang hvis den får fuld sjoker og holder den ude.
Det er efterhånden ved at blive en bekostelig erfære med pumpejust. værkstedsregninger osv.
maj 2007
Følger: 140 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 83 Svar: 811
sep 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
En anden mulighed er at der er monteret forkert toppakning, der findes 3 forskellige tykkelser.
Er den nu for tyk, så går der jo nogle omdrejninger inden den får compretion nok til at slå igang, men jeg synes det falder til jorden fordi den opføre sig som den gør når den er varm.
maj 2007
Følger: 140 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 83 Svar: 811
siger
gtd