{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skarpere knaster (Golf 2)
  • #1   27. nov 2004 Det ville være fedt at vide det, har selv en golf 1 med en golf 2 motor, ved ik lige helt om det gør det store forskel...

• #2   2. dec 2004 Knaster kan købes på www.ebay.dk jeg gav selv 4900kr for mine helt nye SCHRICK 276 knaster til min 16v, det er temmelig nemt at montere dem selv, men vær opmærksom på at en VW motor kommer til at køre rigtigt dårligt i tomgang osv med racer knaster, da der bliver mere overlap på ind og udst ventilerne hvilket får luften til at støde i indsugningen som får luftmængde måleren til at stå og "blafre" Den eneste rigtige løsning er Webere eller spjældhuse.
    Hvis i har mod på det så har jeg et sæt 45mm webere til salg 1 år gamle og i perfekt stand

• #3   4. dec 2004 sikke en gang gylle!!!! hvis en 16ver med andre knaster står og vælter er det sku fordi de ikke er stillet rigtig ind!!!
    og det skal du jo skrive når du har Webere tilsalg

• #4   4. dec 2004 Så du mener altså ikke at jeg ved hvad jeg snakker om.... Det er sjovt for jeg har faktist justerbare remhjul på og knasterne er faktisk blevet stillet ind efter alle forskrifter, hvilket bare gav et større overlap, Jeg tror ikke at du skal belære mig noget om lige dette emne, Golf 2 GTI kører med luftmængde måler og mekanisk indsp, og det er noget forældet lort der sikkert er godt til de første 170-180hk men så er det også det.

Har du flere gode forslag...

Mine webere er til salg fordi jeg har bestilt spjældhuse og motorstyring, så det er vel nærliggende at forsøge at sælge dem til en anden der har 16V

• #5   5. dec 2004 det var iike for at genere dig men lyder det som om Jasper P har mere end 170-180hk under hjelmen?
    og hvem siger han ejer en 16v?

Kommentér på:
Skarpere knaster (Golf 2)

Annonce