{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E30 Turbo
  • #1   18. jan 2008 Går jo så ud fra det er en m20 så du skal nok ikke hive meget mere end 250 hk ud af den? Du skifter vel toppakning?

• #2   18. jan 2008 Først og fremmest, husk stempler, plejstænger osv osv før man tænker turbo:)

• #3   18. jan 2008 Og en m20 holder ikke evigt hvis du ikke skifter alle de væsentlige dele... Hvorfor ikke åbne den?

• jørgen r
    jørgen r Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #4   18. jan 2008 hej.
    du kan lade 0,3-0,4 bar på den uden at åbne den så har den ca220 hk husk at give den lidt mere benzin ellers kan det ikke lade sig gøre fks. med en benzintryksregulator
    mvh alpha

• #5   18. jan 2008 ja 250 hk max havde jeg ögså forestillet mig.... har skam planer om det helt store projekt og har næsten alt til 600 hk men er løbt tør for penge og tid inden dhb hvor jeg gerne vil køre drift...

• #6   19. jan 2008 600hk på en 2.5. hehe, så kan jeg godt forstå du er løbet tør for penge. Orig stempler og plejlstænger kan køre med 350hk,-(måske mere) hvis komp blir sænket

• #7   19. jan 2008 Er det en 2,5? Er det en katalysator på? Den har nemlig lavere kompression(8:8-1)
    Det hele handler om motorstyring. Kender en bmw e30. Med m20b25 motor med kat. Og den har kørt med mellem 1,2 og 1,5 bar i over 25000km nu. På standard alt kun med andre topbolte. Den har så programmerbar motorstyring der er mappet ordentligt af en der kan finde ud af det.

• #8   19. jan 2008 Men når du runder 0,7 bar så begynder toppen og "Svæve" altså topboltene giver sig og den smadrer toppakninger. Så det er maks uden at skifte noget i motoren overhovedet.

Kommentér på:
BMW E30 Turbo

Annonce