{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alm sports undervogn Vs Gewind?
  • #1   21. jan 2008 jeg har lige skiftet fra alm sænkningssæt til gevin og vil mene den bliver noget mere stiv at køre men ud over det kan jeg ikke mærke nogen foreskel

• #2   21. jan 2008 fordelen ved de "rigtige" gevind undervogne er jo at du også kan justere dem i hårdhed, og så at du kan sænke 100 % ned som du vil ha den..

• #3   21. jan 2008 rene. nu koster en rigtig" gewind jo også 4 gange mere end en almindelig sænkning hvis du skal kunne justere hårdhed smiley ..

jeg køre med komplet weitech undervogn og for satan den er bare god.. komfortabel men præcis.. jeg syntes gewind.. selv de rigtige megt nemt bliver alt for hårde til de er behagelige

• #4   21. jan 2008 Peder M : der kan jeg godt give dig lidt ret der... min Ksport er så hård at damen nogen gange ikk gider at køre med mig... og den er stillet i det aller blødeste trin... næste gang finder jeg en anden slags undervogn, for vejene i DK er sgu ikke bygget til den slags hårdhed i bilen

• #5   21. jan 2008 jeg har sat protek i min touran som jeg lige har solgt der bevarede man comforten og kun sænken bilen 80mm uden den blev hård.men kostedos 15000 men var alle pengene vær..

Kommentér på:
Alm sports undervogn Vs Gewind?

Annonce