{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Bilen drypper vand? {{forumTopicSubject}}

Here goes; Jeg har lige skiftet motor i min PUG 106 er, da den forrige var noget ringe. Jeg har brugt hele weekenden på at få den nye motor i, det er jo en peugeot så der er ikke noget som lige er til at skille ad eller skifte. Nå men igår var vognen så klar til at blive startet op, jeg havde faktisk samlet bilen, men da jeg havde hældt vand på den, begynder den af dryppe? Rimelig sur begynder jeg så at skille den ad igen, fordi det dryppede bag ved motoren, så det måtte værer en af de slanger ved vandpumpen, som ikke var spændt ordentligt. Desværre havde jeg ingen hæld ved at spænde dem, den drypper stadig?

Rimelig underligt, det kommer ikke fra studens og vandpumpen ud mod tandremmen synes det heller ikke at komme fra, men hvad er der så tilbage af muligheder? Jeg brugte hele dagen igår på at lede efter et evt hul i blokken, men kan ikke finde det og jeg synes ikke jeg gider rode mere med bilen nu hvor jeg har arbejdet konstant med den siden fredag. Kan jeg give den noget kølertætner og håbe på det bedste, eller har i en anden mulighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen drypper vand?
Kommentér på:
Bilen drypper vand?

Annonce