{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo galant
  • #1   30. jan 2008 dmmc ?

Ikek for at være en død bider, men har haft den samme tanke og ærligt så er din motor ikke bygget til turbo, men der ville jo nok ikke ske det vildede første mange år..

Men du må jo max forøge din hk med 20% siger loven for hvis du overstiger skal der laves nye bremser og motor ophæng og en masse ting og om syn med ny afgift.. Det bliver dyrt. mange køber en bil med turbo de er mere at lave noget ved og skrue på..

Men altså alt kan jo lade sig gøre..

• #2   30. jan 2008 Køb den med turbo istedet.. Det er meget nemmere/lovligere/billigere (sandsynligvis, ikke sikker :P)..

• #3   30. jan 2008 Tommy P

hvad mener du med at min motor slet ik er bygget til turbo betyder det at det ik kan lade sig gøre eller skal jeg bare lave lidt hjemme fusk ?

ved godt alt det men afgift og tunings procenterne men kender en synsmand smiley

• #4   30. jan 2008 Men hva med en mekaninker som sælger turbo der er jo mange værksteder som sætter turbo i.. Måske du skal ringe og lave en forspørgelse på en pris. tror ikke du kan fo et sæt til din model altså som et link.. Tror du skal have en pris ved din mekaninker.

• #5   30. jan 2008 dmmc ?:

Siger bare din motor er stor og er en v6, men der kommer jo en del ekstra træk på dine pleje stænger i motoren og alt inde i din motor er bygget til du kan forøge dne lidt, men ikke så meget som en turbo den giver.. Du skal have en anden chip i din bil også..

• #6   30. jan 2008 dmmc ?:

Altså det kan godt lade sig gøre at sætte en turbo på, men din motor har nok ikke godt af det i det lang løb da den ikke er bygget til det...

Snakker om en del år måske 5 år så vil tingene begynde at vise sig, hvor langt har din motor kørt?

• #7   30. jan 2008 Den motor holder fint til tryk, den er bygget til det.

Men læs nu lige hvad jeg skrev længere oppe.. smiley

• #8   30. jan 2008 hi
    hvad med bi turbo find 2 manifolder til tryk 2 små ladere nogle smedet stempler og så lavet en anden motorstyring... på med en intercooler og så afsted...

• #9   30. jan 2008 Tommy P

ville blive alt for dyrt hvis en meker skulle lave det for mig. men kunne være han ville samle et kit for mig med dyser motor stying og maniflod. prøver sku og ringe til et turbo center i mogen og tak for hjælpen

• #10   30. jan 2008 Jannik C:

Tror du ikke der er pris forskel på de 2 biler??

Og hvorfor mon??

De er jo ikke lavet på samme måde..

Det er da for dyrt at bruge dele som kan holde til en turbo når den ikke har turbo...de dele du skal bruge i en turbo motor koster jo ikke det samme som alm. dele til en 2,5 v6

• #11   30. jan 2008 Thomas Vollgas ! hehe har jeg faktis tænkt på

Jannik C ved godt det er meget letere og købe en bil med turbo men er kommet til at holde af min bil så den ryger sku ik !!!

• #12   30. jan 2008 dmmc ?:

Lige det jeg tænkte på smiley

Det var så lidt og held og lykke med det..

• #13   30. jan 2008 hvis det er smedet stempler og plejl så er det ik det store problem at skifte dem sammen med turboen ?

• #14   30. jan 2008 Tommy P: Sådan er det med Mitsubishi motorer. De laver ikke 2 forskellige opbygninger af samme motor. Der er ikke forskel på de 2 motorer, ud over stemplerne, og nogle andre småting. Krumtap, plejlstænger, plejllejer mv. er identisk.

Men det er stadig nemmere at købe en hel bil, så alt er iorden, hvis nu betjenten kommer forbi, for de ser altså ikke igennem fingre når det komemr til sådan noget. Eller hvis nu det utænkelige skulle ske: at man er skyld i en ulykke...

• #15   30. jan 2008 stemplerne og pejlstængerne er da det sværest at skifte

• #16   30. jan 2008 Thomas Vollgas !

ja det ved jeg men tror det kommer til at gå hvis jeg får lidt hjælp af de andre mekaniker i firmaet jeg er i lære hos

Kommentér på:
turbo galant

Annonce