{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chiptuning Audi a4 1,8t
  • #1   21. feb 2008 Ville jeg mærke stor forskel?

• #3   21. feb 2008 Jeg synes da ikek min er død... Men man kan altid bruge en bil der er lidt hurtigere jo...

• #4   21. feb 2008 du er ikke i tvivl om det har hjulpet eller ikke har når du har fået den chippet

• #5   21. feb 2008 Jeg har en a4 1.8 t og den er chippet til 195 og du kan mærke STOR forskel. Mit råd til dig: Gør det! du vil ikke fortryde det

• #6   21. feb 2008 morten J nu spørger jeg jo om råd

• #7   21. feb 2008 Hvad med den økonomiske del.. det er vel ingen hemmelighed den er godt tørstig.. bliver det meget værre eller hvordan.. Og hvos med motoren.. kan den bare holde til det?

• #8   21. feb 2008 Altså generelt når man får chiptunet sin motor, får man jo en renere benzin blanding, så benzin forbruget burde nogenlunde være det samme. Jeg har i hvert fald ikke kunnet mærke nogen bemærkelsesværdig forskel

• #9   21. feb 2008 Okay tak.. smiley Så var det lige det med om motoren for en mindre levetid og om en mototr med de kilometer kan klare en tuning?

• #10   21. feb 2008 Tror ikke det ændrer på levetiden når den får en renere blanding, men tør ikke sige det helt 100

• #11   21. feb 2008 Ja har jeg. http://www.enginetech.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=4285
    se link

• #12   21. feb 2008 Self der blev jo skrevet senere at det var med 98 oktan, så;) Går skam ikke udfra min er den på listen, fik det lavet der og går udfra at det passer med de 195 hk med 98 oktan som der står. Desuden har jeg også sat andet i min som giver nogle flere hk..
    Men anyway, man kan i hvert fald godt mærke en forskel:)

• #13   21. feb 2008 Har også været det jeg har set andre steder hvor man kunne få chippet sin bil,.. Men ja det kan sagtens mærkes! Og så en sportsudstødning på så har du et par hk mere..

• TP
    TP Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 55
    #14   21. feb 2008 Johan - så di kan anbefale Entech I/S i Stor Heddinge ?
    Hvad måtte du af med i kr. totalt set??
    Står i samme situation som Kennerth B....Er der slet ingen der har dårlige erfaringer med chipning., såsom ujævn motorgang el. andet der har gjort at det bare er fortrudt.
    Med jeres hjælp har jeg har besluttet en chipning på min Passat 1,8t 172.000 km. men ikke lige hvor det skal gøres..
    Nogle der har prøvet TM Chiptuning - de skulle være "mobile og flytte rundt i landet..

• #15   21. feb 2008 Har også dump i;)

• TP
    TP Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 55
    #16   21. feb 2008 Spørger lige dumtt, hvad er en "dump, er det bare en chip??
    Aka skru.... - Kunne godt bruge en der kunne sætte min org. ny indkøbte turbolader i (gl. er dårligt) + chippe til de her små 180 HK. Men du bor vist langt fra Sjællend ik ??
    Nogle der kan dette kram som bor på sjælland ??

• #17   22. feb 2008 tja...

Jeg fik min chippet hos RH motorsport, og fik da 196,3 hk....
    og køre kun på 98 oktan og dog, for være 5000km tanker jeg et par gange V-power.

• #18   31. mar 2008 Jeg fik chippet min A4 1,8 Turbo quattro via en ven, den fik ca 220hk.
    Min motor er tysk/svensk og kommer som standard med 193hk, men ja du kan klart mærke det, min A3 fik jeg chippet fra 150hk til 192, der er det helt vilt hvor meget du mærker det.

Men det skal så også siges at jeg har skulle skifte kobling på dem, da de brændt af efter ca 5000km, måske det er mig som køre for meget ræs, men man skal huske at chip en bil slider utroligt meget på koblingen.

• #19   8. sep 2008 Hej
    Jeg har en passat 1,8T 1999 som jeg gerne vil have chippet, men det kniber med knasterne. Har indtil videre fundet en pris på 4800+moms, men kan det ikke gøres bedre?
    Og er der nogen der kender nogen, som har en ven (bla.bla.) som vil hjælpe mig med at få sat en eibach undervogns-sænkning på. ikke niget vildt, bare en 30-45 mm. Jeg bor i Vangede, så det gerne være i rimelig afstand derfra...
    Mvh Troels

• #20   8. sep 2008 til troels J:

Synes du ikke det er dumt at spare på chipén!?

-da min skulle chippes ville jeg helst have det var de bedste folk der skulle rode i min motorstyring.

• #21   9. sep 2008 Hej KenZ
    Jo klart, jeg kun vil have kompetente folk til at pille ved hjertet, men der er vel ingen garanti for at højere pris betyder dygtigere folk.
    Optimalt set burde det være sådan, men...
    Men jeg er enig i at pengene er givet godt ud, hvis det er folk der ved hvad de har med at gøre, og alting bare virker perfekt bagefter. Så måske jeg hellere skulle efterlyse hvem folk har gode erfaringer med, og om der er nogen man bør styre udenom.

Kommentér på:
Chiptuning Audi a4 1,8t

Annonce