{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

vr6 rotrex kompressor {{forumTopicSubject}}

er der nogen her som kører eller har kørt med en c30-94 rotrex kompressor på deres vr6, for jeg er igang med et projekt hvor jeg skal køre med et 70mm remhjul det mindste man kan få. det jeg vil vide er hvordan jeres biler kører og hvor stor hjul i kører med eller ladetryk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vr6 rotrex kompressor
  • #1   22. mar 2008 Hej John
    Jeg ved ikke om det kan være til nogen hjælp, men jeg har kørt med sådan en på min 3.0l M3 motor, men der, havde den problemer med at lave mere tryk end 0,6 bar. det var med det 70mm hjul, jeg fik lavet et der var 67mm, men det gav ikke mere. det var som om den gled internt i kompressoren. Men jeg fik den solgt til en med en 523i (2.5l) Der kunne den lave masse af tryk, også med et større remhjul.

Hilsen Horst

• #2   22. mar 2008 jeg har fået at vide at den skulle lave imellem 1,2 og 1,4 bar med det hjul på en vr6 motor hilsen john

• #3   22. mar 2008 det tror jeg heller ikke lyder helt ved siden af, der er jo flere ting der spiller ind, bla. overlapning, modtryk. Men der er jo ikke andet for end at prøve.

• #4   24. mar 2008 tag kontakt til CCR-Racing.. de kan helt sikkert svare på det.

men ved da et en M3 motor bruger en del luft. derfor den ikke har kunne give mere en 0,6. hviket da også er en sjat på en orig. M3 motor..

Kommentér på:
vr6 rotrex kompressor

Annonce