{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  justering af 280knast på polo.
  • #1   26. mar 2008 Bare sæt den efter overlap, så kan den da i hvert fald køre uden problemer.

• #2   26. mar 2008 ja ved jeg.. men den skal jo ikke bare kører.. den skal yde optimalt.

• #3   26. mar 2008 Så må du jo igang med et rullefeldt. Intet andet at gøre før du kan se en graf over momontområdet.

Tvilver på det er at mærke på vejen.

• #4   26. mar 2008 jo, det kan sagtens mærkes. for bygger en hel motor. med portet top og anden sug +++. så, det kan nemt mærkes hvis de ikk står ordenligt.

• #5   26. mar 2008 stil knasthjulet i 0.... altså i midten. så den står standard.

derefter ekperimentere du med at stille den nogle grader frem eller tilbage. men husk at juster din strømfordeler til næsten max. ellers kan det hele være lige meget.. og så er det bare at kører. man kan tydeligt mærke forreskel.. selvom det kun er 1grads forskel...

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #6   26. mar 2008 Troels T

Nu kan du jo sagtens sige den skal stå optimalt, men det er jo forskelligt fra person til person smiley

Hvis du drejer knasten frem eller tilbage vil den enten flytte momentet lidt op af, eller lidt ned af..... og selvfølgelig på bekostning af den modsatte del..... personligt vil jeg helst holde momentet længere nede af, derfor jeg ikke gider experimentere med andre knaster, og da aldrig 280 grader, alt alt for meget.... 266-268 grader vil jeg måske kunne overveje med en hidsig turbo motor, men ellers ikk....

• #7   26. mar 2008 Mikrometerur skal der til. Du kan ikke rigtig stille det på rullefelt... Husk lige tændingen også skal justeres hver gang du stiller på knasten

Kommentér på:
justering af 280knast på polo.

Annonce