{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremser golf 4
  • #1   30. mar 2008 hvorfor opgrader du ikke til feks et wilwood kit på 310mm

• #2   30. mar 2008 gider ikke bruge for mange penge på det samt så tror jeg ikke den går til syn...

• #3   30. mar 2008 Hvorfor vil du overhovedet have større bremser på, når den ikke er tunet? Det er da spild af penge.. Du skal da først overveje at få større bremser på når du tuner den..

• #4   30. mar 2008 lasse, du ved da ikke hva der ligger i den !!!!

KUN seriøse svar ang bremser

• #5   30. mar 2008 Nu har en 1,6 101 hk std. og hvis du har NA tunet den med std. dele som banan, komplet udstødning, filter og knaster, så har du max 115 hk, og de 14 hk er sq spild af penge at smide store bremser efter, medmindre du har tænkt dig at smide en 1,8T motor i senere hen, nu hvor du også er bange for at den ikke kan gå gennem syn..

Regner selv med at smide et sæt Wilwood 280mm bremser på med 4 stemplede kalibere, og hvis den går til syn, så går den, hvis ikke må jeg bare skifte dem til std. igen..

• #6   30. mar 2008 lasse: er du dum. jeg snakker ikke lige pt om hvilken motor opbygning men syntes du skulle kigge lidt i nogle bilblade igen og lære lidt mere fra dem.

jeg spørger pænt her inde om bremser IKKE andet...

• #7   31. mar 2008 Nej, jeg tror det er dig der ikke fatter så meget..

Hvis du gjorde det, så ville du kunne forstå ud fra det jeg har skrevet i tidligere post at det ville være spild af penge at sætte større bremser på en 1,6, HVIS du kun har lavet det ved din motor jeg har skrevet.. Med så lidt effektforøgelse kan det være ligemeget med større bremser..

Er det så svært at fatte?

Jeg ved det jeg skal vide, det er vidst dig der skal have fat i bilbladene igen..

• #8   31. mar 2008 Lasse N: udstemning til dig herfra.....

Kommentér på:
bremser golf 4

Annonce