{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

passat kompresser/ turbo {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået i et stykke tid og tænkt på om min 98 passat 1.8 20v vil kunne holde til at få bygget evt en turbo på, (da jeg er blevet tilbudt en billig) eller er der nogen som har et godt foreslag til hvad jeg kan gøre for at få lidt mere effekt ud af den .Der er mont åben KN luftfilter og 76mm rør mellem luftfilter og ingsugnings manni og en større bagpotte, bare 2hk mere er også ok
PÅ FORHÅND TAK FOR EVT FORSLAG OG HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passat kompresser/ turbo
  • #1   7. feb 2005 Du får helt sikkert mest ud af turboen, den motor er født til en turbo bandit smiley

• #2   7. feb 2005 Hvis du bare montere en turbo smadre du din motor, for NEJ den er ikke bygget til turbo hvis der ikke er det på den i forvejen!!!! du ka spørge hvilken som helst mekaniker. hvis du vil ha turbo hvilket motorblokken sikkert godt ka holde til, ska du ha et andet topstykke på med et lidt større kompressions-kammer for en motor uden turbo har lidt højre kompressiopns forhold end en med, så derfor ska du ha en anden top på så du sænker din kompression lidt også ka din motor holde, ellers vil den ikke holde ret langtid.
    Bare lige et god råd!

Mvh.

• #3   8. feb 2005 Bruno A, sagde ikke han bare skulle smække turbo på uden videre modifikationer...

• #4   8. feb 2005 Tak for rådene det blev nok ikke lige turboen jeg kastede i motoren hvis topstykket ryger , men er der noget andet jeg kan gøre til rimelige penge som giver et pår HK mere
    uden at det ripper mig helt(ved godt jeg er ligt kedelig og at intet er gratis)

Kommentér på:
passat kompresser/ turbo

Annonce