{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GTD tunning
  • #1   27. okt 2003 du ku jo putte en chip i...
    ellers kan du prøve at søge på www.autoatlas.dk.
    Søgeord: diesel tuning...
    der er kommet mange forskellige former for tuning til diesel...
    Mvh tommy

• #2   28. okt 2003 Er du sikker på man kan chippe en td`er? jeg mener kun det er en tdi der kan chiptunes.. tak for svaret

• #3   2. nov 2003 Okay hvor meget vil du tro jeg skal skrue den op i ladetryk? jeg ville jo nødig smadre motoren. jeg har set en diesel der var skruet for højt op den stak lige en plejlstang gennem blokken. hvor finder jeg et intercooler kit? tak for hjælpen

• #4   3. nov 2003 Okay mange tak for hjælpen det vil jeg prøve. håber det kommer til at virke. hva med brændstofs økonomien?

• #5   7. nov 2003 hej per. en ting er sikkert jeg har en kammerat der har haft en g. 2 gtd der kørte med 2.2 bar det kunne den ikke holde til andet end 2 uger. så sprang toppakningen og den smed 2 ben igennem siden. men ca. 1.2-1.5 kan de godt hold til. min kører med ca 0.9 og det holder fint. How Di Audi har et tunning's intercoolerkit til 3500. Det hjælper ivært fald en god del på vej mod en vildere gtd'er ;o). Mvh tobias

• #6   20. nov 2003 Hej Har lige skruet min golf 2 op til 1,4 bar det dur og det kan holde. HVIS MAN IKKE FYRE DEN AF NÅR DEN ER KOLD. Ellers kan du jo smide en ren diesel motor i og smække en turbo på så kan en magen til din eller min ikk følge med mere tro mig

Kommentér på:
GTD tunning

Annonce