344 visninger
|
Oprettet:
KN fra Vectra B over i BMW {{forumTopicSubject}}
Ey min far har en Vectra B 1.8i og i den har jeg fyret en KN kit i for noget tid siden.... men nu vil jeg sku ha en i min bimmer... er det muligt at ta den fra vectra og fyre den over i bimmer.... Ja er godt klar over at jeg skal lave en anden baslag så den passer på den firkantede hul bimmer har... da filteren er rundt... men tænker mere på om den vil suge nok luft.. eller for meget.. hva siger i ???
Min er en e36 - 1.8i
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
så kan det være du får et svar derinde
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
Mathias hvor kan man se det ?? syntes ik jeg kan finde det...
okt 2004
og så mål på bmw'ens LMM (der hvor luftfilteret skal sidde) og hvis det passer sådan nogenlunde, så kan du vel godt flytte det over..
jeg havde bare håbet på at de mål stod inde på siden, men jeg kunne heller ikke selv finde dem...
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
okt 2004
men hvis det virker, har du da sparet nogle klejner..
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 80 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 1.132
Og det kørte da meget godt, det brøllede helt vildt, hehe.
Grunden til at jeg valgte at købe en fra en vectra istedet for en fra en starlet, var for at den der bliver lavet til starlet er ret lille og det ser ret bøsset ud, mens den til opel er enorm, dog var jeg nød til at lave en adapter, da omkredsen på K&N´en, var for stor, hehe.
Men jeg fik det sku til at virke perfekt...
Den blev også sat direkte på indsugningen, uden nogen form for mellem rør, det så herre vildt ud, hehe...
Så kort sagt, det kan lade sig gøre, hvis man gider at prøve sig frem...
KN fra Vectra B over i BMW