{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Martin J
Martin J
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 73

Katalysator på Renault 19 1.8 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt mig en Renault 19 1.8RT og jeg har så sat et sports filter på og en andet bag potte fra Thansen.(den til 500,-) men der er ikke så meget lyd i den? hørte så fra en kammerat at vis man tager kat'en af så skulle det give mere lyd og lidt flere heste.. men kan den køre uden den? jeg mener skal der ikke være en vis modstand i udstødningen? eller er det noget jeg har misforstået?

Martin J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katalysator på Renault 19 1.8
  • #1   25. jul 2008 Hvis du fjerner katten, så får du problemer med lambda-sonden. Køb hellere en ordenlig sports-potte - det er langt bedre smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    jul 2007

#2   25. jul 2008 jamen Lambda-sonden sidder ikke på katten men før den. og jeg var hos en mekker idag for at få sat potte på og han sagde at det kunne man godt men ville være helt sikker på det inden jeg gjorde noget?

• #3   25. jul 2008 Du får ikke rigtigt noget ud af at fjerne kat'en - med mindre du bliver stoppet uden, for så vanker der en bøde og en indkaldelse til syn.

Det meste af lyden ligger i bagpotten, og hvis du gerne vil have mere lyd, så skal du ikke bruge en billig skod-potte fra tsvansen.

Alternativt kan du bruge et åbent luftfilter - det kan også give en del lyd. Men så skal du sørge for, at det åbne filter ikke suger varm luft fra motoren, for så er det lidt noget hø.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    jul 2007

#4   25. jul 2008 jamen jeg har et åbent filter på men det giver heller ikke rigtig noget lyd.. så ved ikke lige hvad jeg skal gøre da jeg gerne vil ha den larmer lidt... selv min gamle Fiesta 1.3 larmer mere med en thansen potte. den samme for det ikke skal være løgn..

• #5   25. jul 2008 Det er bagpotten, der skal skiftes, hvis du vil have mere lyd.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    jul 2007

#6   25. jul 2008 okay... forstår det sgu bare ikke... smiley men prøver bare at fjerne katten imorgen også ser jeg på det derfra har nemlig en nu udstødning til at ligge smiley

• #7   20. dec 2009 folk ved slet ikke hvad de snakker om :S

Jeg har selv en clio og en R19.

hvis du skal have noget lyd ud af den, skal du afmontere din kat. og det er ikke noget problem fordi lambasonden sidder i forrøret/ tilgangs røret!

men¨på min clio, har jeg 2,5 tommer kun med bagpotte, og det giver lyd smiley

Kommentér på:
Katalysator på Renault 19 1.8

Annonce