{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2,7 eta turbo..
  • #1   28. jul 2008 du smider bare ladetryk på indtil den springer i luften, og så fixer du motoren igen, og skruer trykket lidt ned smiley

• #3   28. jul 2008 som rene siger hvilke typer stempler har du har du er de magen til mine ? kig evt i mit fotoalbum der er billeder af dem

• #4   28. jul 2008 2670-aq3rs0v---De stempler jeg har er magen til dem du har..
    Motoren er ved at blive renoveret lige nu,så alt hvadder hedder pakninger,stempelringe ovs bliver skiftet ud..Dyser og benzinpumpe er også skiftet ud,med nogen der kan give noget mere benzin..Alt er klar,sådan ca..Så ville bare vide hvor meget jeg kan lade på motoren..Starter med 0,6 da jeg ikke har fået min nye motorstyring endnu..Skal også lige vænne mig til tryk igen..:p

• #5   29. jul 2008 Du skal ikke over 0,6bar - ellers går det galt.
    Skyder toppakningen, topstykket, brænder stempler - der er masser ting der kan gå galt.

Og lav det for alt i verden rigtigt første gang. har set det jøl folk render og laver- det duer bare ikke i længden. Det er fuldstændig latterlige kræfter man leger med når man smider tryk på. Belastningen i sådan en motor er mange gange højere end ved almindelig sugemotor.

• #6   29. jul 2008 hvor meget er kompr. sænket ? ... hvilken pakning har du fået i ? og de flade stempler er nok ikke de bedste til tryk...

• #7   29. jul 2008 Komp er nok omkring 8,4:1..Jeg kan ikke huske hvad pakningen hedder,men det er en flerlags pakning..Jeg har ladet mig fortælle at de stempler kan holde til omkring 400 hk..Men skal dog have smedet stempler i senere..

Kommentér på:
2,7 eta turbo..

Annonce