{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip vectra
  • #2   1. aug 2008 og hvorfor er det kun diesel biler det må da gælde alle biler??

• #4   1. aug 2008 over 190 hk kan give en del problemer med turboladeren....
    De fleste chip og bokse giver netop lige mellem 180 og 190 hk.

Dog skal du være forberedt på, at det gode bundtræk forsvinder, til fordel for en højere maxydelse i toppen.
    Jeg kører selv samme motor i min zafira, og min makker har fået sin chippet. Det samme gælder for et vennepar jeg har med en vectra som din.
    Begge har omtalt, at det rigtig gode bundtræk ikke er til stede længere, hvilket jeg jo holder meget af, da jeg kører en hel del med hestetrailer.
    dermed skal det heller ikke forstås at det kvæler vognen fuldstændig, men noget forsvinder der.

Så det er jo ting som du bør overveje.
    Personligt ser jeg det som spild. Da det ikke giver så meget igen. Desuden kan det give problemer med dit partikelfilter, men det er der også nogle firmaer som har taget højde for i deres programmer.

Personligt ser jeg ingen grund til det. Men der er vi jo alle forskellige.

• #5   1. aug 2008 okay tak for din oplysning:)

• #6   1. aug 2008 Efter hva jeg har læst mig til, så er koblingen så ikke det største problem på den CDTi motor, det er turboladeren der driller mest, idet at det er en variabel turbo.

Jeg har læst mig igennem et par tyske forums, og EDS omtaler at turboen er og bliver et problem over de 190hk, til gengæld kan man tage en turbo fra en audi V6 TDi af en art, og så montere den, og så kan ydelsen sagtens komme op i over 200++ hk.... og endnu omtaler de ikke koblingen som et problem.

• #7   1. aug 2008 okay det kunne godt være at jeg måske skulle holde mig under de 200 så, få ikke at lave alt for meget om på den da der stadigvæk er garanti på den. leder bare efter den bedste boks eller chip man kan få og hvor de ved hvad fanden de har med at gøre.--

• #8   1. aug 2008 så længe der endnu er garanti på den, ville jeg holde mig helt og holdent fra det.....

dog er der noget med at opel selv samarbejder med et firma omkring den slags, som så gør at garantien holdes.

• #9   1. aug 2008 okay mange tak for din hjælp buddy:) prøver at høre opel så..

Kommentér på:
chip vectra

Annonce