{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bang bang lyden?
  • #1   10. aug 2008 oki.. min fætter sagde bare jeg kunne lave rend udgang med 2 tomme...

  • #2   10. aug 2008 Luna:

    Alle biller laver den der knalde lyd, men pga: udstødning og potter er lavet så man ikke skal kunne høre det så høre mn det ikke.

    Men fjerner du din kat. og smider en bananmanifold på og laver 2" / 2½" tmer resten af vejen så burde du kunne få meget mere af den lyd der knalder, men det klart en turbo giver noget mere lyd i sær på begrænseren.

    Bare min tidl. Peugeot 605 3.0 købte jeg udstødning fra one two pipe fra kat. og bag ud med en udstødning i hverside og hvis jeg gav gas og slap speederen igen så knaled den også men ikke så højt.


  • #3   10. aug 2008 nice... fordi jeg skal igang med og lave udstøning her snart på den... og det bliver med 2 tomme hele vejen også en sportskat på 200 celle... så nu må vi se..

  • #4   10. aug 2008 ja det bliver spændene..

    Glæder mig til at høre mere om det med din udstødnng.


  • #5   10. aug 2008 ja.. det bliver ski nice.. glæder mig os selv rigtige meget..

  • #6   10. aug 2008 Det har jo ikke noget med turboen og gøre den knalder. Det er uforbrændt benzin der antændes i udstødningen. Bare kør ind til et sted der kan chippe din bil og spørg om de ikke kan justere den ind så du får den dårligst mulige benzinøkonomi. Så skal den nok knalde.

  • #7   10. aug 2008 På min focus 2.0 var det bare og fjerne mellempotten, så knaldede den i udstødningen hvis man gearede ned(og kørte omkring 50), og så slap koblingen så den motorbremsede, så kom der knald fra udstødningen smiley eller man kunne også bare give den bundgas og slippe den gassen igen, så gjorde den det også..

  • #8   11. aug 2008 Køb en turbo-bil, og montér et antilag system... så har du bang bang.


    HansPassatTDIHald


Kommentér på:
bang bang lyden?

Annonce