{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Dyser ? {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens,

Har lige et spørgsmål ang. benzindyser.

Jeg har et sæt dyser jeg fik med til et sæt, de skulle kunne levere 250 hk sammen med resten, det drejer sig om en Audi A4 1,8T og en kkk k04-015 turbo. mm. men ifølge koden på dysen er det en std dyse fra en a3 1,8T 210 ml.

Mit egentlige spørgsmål er om den kan være optimeret eller de bare ikke passer til sættet eller hvad der er sket?

Håber der er nogen der ved noget. Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyser ?
  • #1   2. sep 2008 Det kan være fra en 1.8t 180hk version, de kører som regel med 318ml.
    Hvis de er magen til alm 210ml dysser og de skal kunne klare mere end 200hk så er der kun én vej, at hæve benzintrykket......

• #2   2. sep 2008 Men kan man godt det? de er ifølge smc 210 ml. Kan man på nogen måde opgradere dyser? hvis jeg hæver trykket skal jeg have en benzintryksregulator ikk?

• #3   2. sep 2008 Tja....man kan vel godt skifte dysehovederne men det kan sgu ikke betale sig og du skal nok have en prof til det.

Du kan sagtens hæve benzintrykket og ja det kræver kun en benzintryksregulator. En tommelfinger regel er at 1bar højere benzintryk giver ca 16% mere benzin.

Kommentér på:
Dyser ?

Annonce