{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

turbosæt til E30 325 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

overvejer kraftigt at købe dette begyndersæt til min e30 fra 90 en 325 maskine der har gået 125000

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Kit-BMW-84-91-E30-M3-M20-320-323-325-T3-Manifold_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ009QQitemZ190248737949QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

tænkte at kunne hive en 300 hk ud af det , som jeg forstår på dette sæt så ER der tilskuds system med til ikk ?
altså et komplet kit jeg kan monetere på den er det korrekt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbosæt til E30 325 spørgsmål
  • #1   6. sep 2008 det er et fint begynder kit, ... men tror ikke du får 300 hk ud af det.. , men så er du da igang, og det er "sjovt"..

• #2   6. sep 2008 hvis du skal have 300hk ud af den skal der skrues godt op i trykket og så er det ikke sikkert stempler osv kan holde... men en større turbo ville kunne gøre det.

• #3   6. sep 2008 Der er kke benzin tilskuds system med i den pakke...

Og regn ed at du skal betale told og moms og fragt fra USA og så er det lige pludselig ikke så billigt mere...

• #4   6. sep 2008 Køb det hellere i tyskland..Det er ikke særlig dyrt at få her til landet fra tyskland,istedet for at du skal ha det helt derovre fra..

• #5   6. sep 2008 jeg synes også det er et fint begynderkit, regn ikke med mere end 240hk, og skrug den ikke for højt op i tryk da det er kina lader, kør med max 0,5 bar så burde du kunne nøjes med en benzintrykregulator og så 4 bars benzin tryk. min lærling kørte flere år med sin og nogenlunde det samme sæt altså t3/t4 lader. jeg vil dog anbefale dig at få den mappet ordentligt ind, men det kan altså lade sig gøre med regulatoren alene. og husk at hvis du køber dele i staterne skal du som tommelfinger regl gange prisen med 10, så jeg synes stadig du får en del for pengene.
    MVH Rune

• #6   7. sep 2008 ok super , kender i evt et sted hvor de sælger PLUS monterer fornuftige sæt herhjemme ?

• #7   7. sep 2008 der er rigtig mange der kan, men det er dyrt, og du kommer ikke under 40.000 hvis du skal have monteret og kørt ind.

• #8   7. sep 2008 du kan finde rigtig meget matriale om netop e30 og tryk på B m w e 3 0 . d k

Kommentér på:
turbosæt til E30 325 spørgsmål

Annonce