{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af nøgleboks 350 kr.
  • Stabilisering af Billy reol 520 kr.
  • Hænge Spejl op 400 kr.
  • Slibe og olierer køkkenbord det er eg 1.500 kr.
  • Installation af ovn og kogeplade. Samt afmontering af gammel ovn og kogeplade 1.250 kr.
  • Lidt have klipning da jeg skal flytte 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo.dk motorkode 4g93/4g94
  • #1   16. okt 2008 Så vidt at jeg ved så kører en Lancer Evo med motoren som hedder 4g93 og ikke en carisma!

• #2   16. okt 2008 Men pas på at du ikke går en og læser på de tyske sider, da en lancer Evo hedder Carisma Evo i tyskland.
    En carisma evo har intet at gøre med en carisma.

Hvis du absolut vil have turbo på din bil, så er den letteste nok at tage en en motor fra en volvo S40 2,0 Turbo.
    Dan en volvo s40 og en carisma bygget på samme fabrik i holland med samme stumper og på samme platform.
    Dog har jeg ikke set det gjort før, men har hørt at det kan lade sig gøre...

• #3   16. okt 2008 en carisma kører også med motorkode 4g93 ved ikke om evo gør det

• #4   16. okt 2008 kan se ihvetfald nogle af evo´erne kører med 4g63 altså ikke 4g93

mener bestemt min 1.8 ikke GDI kører med 4g93

• #5   17. dec 2008 alle 4g93 motor er 1,8 motor.. evo motor hedder 4g63 og er en 2,0 der er lavet nogle "små" evo'er som køre med en 4g93t motor, en 1,8 med orgi turbo..
    4g93 fåes både som sohc og dohc og med gdi og ikke gdi.
    4g94 motor er også en 2,0 men den er ikke magen til en 4g63. så vit jeg ved er det en 4g93 blok der bare er lidt højere, og derved får man den ekstra slagvolume..
    osv osv

• #6   17. dec 2008 når ja om kittet passer på din carisma det gør det måske, hvis den lancer du fandt det til er fra 97 og frem.. ellers er turbomanifold speglvendt, og der er derfor sansynligvis risiko for at turbo ikke kan være der..

Kommentér på:
turbo.dk motorkode 4g93/4g94

Annonce