{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.330 visninger | Oprettet:

Sportsfilter SIMOTA spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige vide om der er nogen der har erfaring med dette luftfilter "Sportsfilter SIMOTA" som man kan købe i thansen, Jeg har en citroen saxo 1.4i sx.
Og jeg har lige monteret den. Men kan det passe den kun giver lyd fra sig, når man klammer svinet i bund.
Kan man få de til at suge noget mere, så der måske kunne kommer lidt mere lyd.

Eller er det bare fordi det er et billigt filter, og jeg måske bare skulle købe et nyt...som er bedre. hvis det er sådan, hvilke filter vil i anbefale.

Mvh Jesper Hansson.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportsfilter SIMOTA spørgsmål.
  • #1   28. apr 2005 Generelt ville jeg nok betænke mig ved at købe sådan noget i T-hansen...
    Men det lyder da som en meget god ting at man skal gi den lidt blyfod, før den larmer. På den måde er det jo også til at holde ud at køre i den til hverdag.
    Det er vist meget normalt tror jeg(?)

• #2   28. apr 2005 De såkalte KN filtre, giver ikke noget, ikke noget der kan mærkes, faktisk kun lyd, og nogle gange en dårligere rensning af luften

• #4   28. apr 2005 Lyden bliver nøjagtig den samme, om du har KN, JR eller Simota når man snakker åbentfilter... Du kan evt. købe et alurør i stedet for det stykke gummi der går ned til filteret, det vil give dig lyd....!

• #5   28. apr 2005 Ok...jeg ville bare gerne have lidt mere sug i filteret. men det er fint nok. men jeg prøver det med alurør.. tak Rene A

• #6   28. apr 2005 Men jeg skal have den helt i bund før den giver lyd fra sig.

• #7   28. apr 2005 Jeg har en Citroën ZX'er med sådan et Simota filter fra thansen påsat.. Den brøler kun hvis jeg jokker klampen i bund eller over ca. 3000 omdreninger.. Jeg syntes det er fint nok, man jokker jo ikke klampen i bund ved daglig kørsel.. =)

Med hensyn til forskellen på filterne.. KN, JR, Simota osv. så det kun mærket og prisen der er forskellen.. De giver lige meget!!

• #8   28. apr 2005 Jesper H.
    ja det er kun når du træder pedalen helt i bund... fordi så står gasspjældet helt åbent og så suger motoren på max..
    sådan er det med alle filtre... hvis du vil have lyd hele tiden er du nok nød til at købe en udstødning der giver lyd fra sig selv i tomgang...

• #9   28. apr 2005 Helt klart, jeg har det samme simota ting... har kørt omkring 10000 km med det nu, og udover det giver lyd når (som før sagt) klampen er i bund, er der ikke nogen forskel... Jeg må sige det virker upåklageligt, i forhold til visse andre ting de har ude i den butik...

• #10   28. apr 2005 jeg har os sådan en filter.
    og mit det brøler altså bare jeg giver lidt gas.. man kan da sagens hører det.

• #11   28. apr 2005 der er forskel paa kn og de andre, der har noget med stoffet at g're og i hvike dimensioner filteret er i. dem der laver dem tester det. men paa en 100hk motor kan det selvf'lgelige ikke m;rkes men n[r i er i oppe i st're motorere har det meget betydning hviken m;ngde luft du faar ind og om det er fra et pis filter fra th*giver ikke en skid eller kn som giver meget mere luft. men valget er op til jer

• #12   28. apr 2005 Er der så nogen der ved hvad for kn filter der passer best til en citroen saxo 1.4i sx...
    Den må godt sige lidt, og ikke kun når man klammer pedalen i bund, men også når man giver lidt gas!

Mvh Jesper Hansson.

• #13   11. okt 2006 Man skal lige huske på,det er ikke lige meget om et filter sider på en 2,0ccm motor eller på en lille 1,4,en større motor vil nok have et dyber brøl vil jeg mene.Hej fra Palle

• #14   1. maj 2009 har så SIMOTA filter på min astra det siger noget mere end kn synes jeg har haft 2 kn filter men siger næsten ingen ting i forhold til SIMOTA

• #15   13. feb 2010 Passer det at sådan et luft filter som Simota, (som jeg har ny indkøbt til at ligge) giver en bedre brændstof økonomi?

Mvh. Per.

• #16   13. feb 2010 det har jeg også hørt nogen sige mht brændstof

Kommentér på:
Sportsfilter SIMOTA spørgsmål.

Annonce