538 visninger
|
Oprettet:
slibning a krumtap? {{forumTopicSubject}}
hey folksen er gået i gang med min saxo hvor der kommer kompressor . så alt bliver skiftet i motoren. så skal min krumtap slibes/ se om der er 100% i orden. nogen siger det ikke er nødvendigt. og nogen siger det er.. hva mener i folksen..
hilsen isnoguot
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.829
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.829
maj 2007
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 157 Svar: 984
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
franske motorer holder jo til alt...
2 toppakninger helt ærligt hvis man tuner så gør man det ordenligt
Isnoguot J autoparts kan gøre det for dig
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.829
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
maj 2007
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 157 Svar: 984
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.943
lav nu de hk den kan, det er heltsikkert ikke krumtappen der er begrænsningen i det projekt, snarre manglende flow i toppen der bliver din første udfordring, men helt ærligt.. hvor mange hundrede hk skal den lave
slibning a krumtap?