{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

G60 tuning mht chip med mere???? {{forumTopicSubject}}

Hej,
synes det er på tide jeg får gjort noget ved min Corrado G60.. jeg har nogle ideer til hvad jeg vil lave, men jeg har et spørgsmål...
hvis jeg nu får monteret skarp knast, banan manifold komplet udstødning, KN performance kit, 68mm remhjul en anden styreboks, større intercooler og evt bearbejdet top og og måske endnu mere.. mit spørgsmål er så ang. styreboksen.
Skal man ikke have en styreboks der er specielt beregnet til det man har fået gjort ved bilen, så blandingen er perfekt i forhold til hvad der er gjort ved bilen??? eller kan jeg bare smide en styreboks som bare en for eks. Bosch tunings-styreboks som passer til bilen og ikke speciallavet???
På forhånd tak.
PS hvis i ikke selv er sikker men kender en der ved det, må i meget gerne poste et link eller nummer på manden, så jeg kan få det afklaret.
Mvh Alex


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G60 tuning mht chip med mere????
  • #1   18. maj 2005 din styre boks skal bare have skiftet chip der passer til det tun du nu vil lave det har min lillebrors polo g40 fået da den fik kit i(knast,rem hjul,chip og kn filter) det virker

  • #2   18. maj 2005 Lav det hele og kør op til RH.

  • #3   18. maj 2005 ok, det ville jeg også mene, men det er bare en jeg snakker med som har en Bosch Styrboks som skulle være bygget til 68mm remhjul, og spurgte ham om hvad så hvis jeg smed andet tun på den, og fik bare svaret at det ikke vil gøre nogen ændring, altså negativt. Men synes bare at chip'en burde da være specielt så den har den perfekte blandingsforhold.

  • #4   19. maj 2005 vil nu gi Henrik M ret!!...
    det du skal gøre er at montere alt det tun du har tænkt dig at smide i den...og først der skal du pille ved din styreboks..
    Og RH-Motorsport (eller Hvad de nu hedder) er et fornuftigt bud...
    Så bliver chippen lavet ved hjælp af rullefelt..og tilpasset 100% efter din bil og det Tun der nu er monteret...
    tuner du den så yderligere er det så nødvendigt med en ny chip lavet på samme måde for at få det hele til at spille 100% sammen....så det smarteste ville være at montere tun, og SÅ få den chippet.. ;oO)
    bare mit bud..... *GG*


  • #5   10. jun 2005 Jeps, du kan nøjes med at skifte chippen..

    Tror faktisk jeg har en løs og ligge der passer til dette sæt: http://www.prorace.dk/product_info.php?cPath=89_84_85_92&products_id=552. Ellers kan jeg ihvertfald hurtigt skaffe en.


Kommentér på:
G60 tuning mht chip med mere????

Annonce