{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Luftfilter {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag købt sådan en Green Filter Powerflow eller hvad det nu hedder.: )
er der nogen af jer der kender nogen hjemme side jeg kan købe sådan en luftfilter kasse, bare sådan noget universal noget ?
bare så jegk an få filteret pakket lidt ind ?
har os hørt det kan give en lidt mere brummen hvis det er dækket lidt.

det skal bare vøre sådan en (Bundkasse) hvis i forstår smiley hvad jeg mener

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftfilter
  • #1   15. jan 2009 det er så man skærmer filteret af fra varmen... tvivler på det brummer mere hvis der er sådan en afskærmning på.

Men det bliver nu ikke pakket ind som sådan... Så bliver det noget skidt smiley

J

• #2   15. jan 2009 Jimmy h okay smiley
    men skal bruge en kasse staigvæk smiley

• #3   15. jan 2009 Det giver ikke rigtig mening det du siger, for jo mere filteret er pakket ind, jo <i>mindre</i> brummer det jo. Jeg tror ikke sådan noget fås universalt, da alle motorer og luftfilterkasser/slanger er udformet forskelligt, men jeg ved at Thansen sælger sådan nogle varmeskjolde til omkring 60-70 kr. med Simota-logo på, som skulle passe til alle 3" filtre

• #4   15. jan 2009 okay, jamen jeg havde sådan et lille k&n Ffilter på før, og kan da ikke passe en store green filter powerflow til 900 ingen forskel gør smiley ? bare det mindst ?

• #5   15. jan 2009 Filter har ikke rigtig noget som helst at sige medmindre vi snakker turbomotor, eller en voldtunet sugemotor. I alle andre situationer kan standardfilteret give rigelig luft til motoren, så det eneste du får ud af at åbent filter er en sprødere lyd når du træder speederen i bund, og stylingen i motorrummet. Måske mister du endda effekt, hvis du sætter et helt åbent filter på uden afskærmning, hvis der er en varmekilde direkte på filteret.

Kommentér på:
Luftfilter

Annonce