670 visninger
|
Oprettet:
Tuning af 1.8 GTi motor. {{forumTopicSubject}}
Halløj, jeg kunne godt tænke mig at finde ud af om jeg kan gøre mere ved min Golf 1'er, selvom som den står nu er den ret kvik..
Men det der er gjort lyder således:
Boret op til 1.9 med stempler fra en A3 turbo
276 graders knast med justerbar knasthjul
Bananmanifold + rustfri udstødnings system
51mm spjældhus
K&N indsats i kassen
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 104 Svar: 563
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Kender ikke lige til de Vw
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 104 Svar: 563
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Men skal man have de sidste ud af det, er det vel en nødvendighed.
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 104 Svar: 563
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.400
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
Bruger du std styring, er den chippet, eller hvad bruger du?
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 104 Svar: 563
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
Megasquirt... spørg på www. powerforum .dk
Du har lavet så mange ændringer at motorstyring er på tide
Både mht til præcis benzinmængde, og særdeles mht til tænding.
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Men så ville nogle spjældhuse og programerbar styring være næste skridt for dig
Tuning af 1.8 GTi motor.