{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Green Air "Twister" Vectra B (Ecotec) {{forumTopicSubject}}

Overvejer at sæt et Green Air "Twister" på min bil.

Nogen der har erfaring med dette "lukkede" filter på en Vectra B (Ecotec)?

Jeg har prøvet et KN Injection Kit på min bil, men ulempen er at en Ecotec motor ikke lyder særlig godt med et "åben" filter når motor står i tomgang.

Den lyder som en "traktor". hvilket ikke er særlig fedt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Green Air "Twister" Vectra B (Ecotec)
  • #1   14. dec 2003 Hej J M....det bedste du kan gøre vedr din vectra er at montere indsatsfilter og af montere resonansrørene og så skærre et trekantet hul på ca 8*8*8 cm.....har selv gjort det på min egen vectra....som snart kommer på galleriet

• #2   15. dec 2003
    Det jeg er ude efter er at motoren får mere kold luft, (det skulle efter sigende give 5-10 hk.) samt mindst mulig larm fra indsugningen.

Det tror jeg ikke man kan opnå ved at skære i luftfilter kassen, men ellers tak for tippet.

• #3   15. dec 2003
    Det jeg er ude efter er at motoren får mere kold luft, (det skulle efter sigende give 5-10 hk.) samt mindst mulig larm fra indsugningen.

Det tror jeg ikke man kan opnå ved at skære i luftfilter kassen, men ellers tak for tippet.

• #4   15. dec 2003 5-10 heste det kan du vist godt glemme....hvem har fortalt dig sådan enrøver historie????

• #5   30. dec 2003 Har kigget på diverse hjemmesider og spurgt forhandlere ("sælgere").

Det eneste man kan stole på er vel en tur på et rullefelt.

• #6   14. sep 2005 Lars B < J M er ikke helt gal på den når han siger at det giver mere effekt med kold indsugningsluft da det komprimere bedre men 10hk er måske lige lovlig optimistisk.

En ide til kold luft som virker godt for mig!

Der sidder et sæt rør foran i bilen som forsygner luftfiletkassen med luft ude fra disse rør tar luft ind lige foran køleren på bilen så de er ikke helt optimale til kold luft.

Hvis du fjerne disse rør kan du købe en flexrør som du kan trække ned og sætte i en trakt et sted i kofangeren.

Det giver en mærkbar effekt specielt i køligt og let fugtigt vejr

Kommentér på:
Green Air "Twister" Vectra B (Ecotec)

Annonce