{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip, indkøring på sjælland ?
  • #1   26. feb 2009 der ligger pamls i ballerup, eller er der nordic turbo i ishøj/greve :0)

• #2   26. feb 2009 okay, syns bare ikke jeg har kunnet finde nogen steder når jeg har søgt smiley

men hvordan er priserne der, er det noget du kender til ?? smiley

• #3   26. feb 2009 Er der lavet noget ved motoren udover standard så ring til Martin Jensen i Rødovre 21 63 06 14

Han er København's afdelingen for www.landberg.dk og har adgang til felt osv hvis der er behov for det

• #4   26. feb 2009 kim H, ja jeg er igang med at skifte knasterne til nogen GTI som er skarpere smiley

okay, så han kan både køre ind og rullefeltsteste osv ?? smiley kender du en ca. pris ?? smiley

• #5   27. feb 2009 Giv ham et ring Rasmus

Han kan godt hjælpe dig med indkøring og test på rullefelt osv, og du kan også få lidt hjælp med hvad du evt. skal ha lavet om få at få mest muligt ud af projektet

Han kører selv DTC (ja det er ham fra Team Den Blå Avis) og er vandt til at rode med diverse ombygninger så du er i trygge hænder med ham

• #6   27. feb 2009 Kim H. okay, mange tak for hjælpen, har ringet til ham, og det var lige sådan en som ham jeg skulle bruge, okay billigt, og ikke langt fra hvor jeg bor smiley

endnu engang tak, så slap jeg for turen fra nordsjælland til nordjylland hehe smiley

Kommentér på:
chip, indkøring på sjælland ?

Annonce