{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Den ene eller anden intercooler ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en intercooler og jeg har ikke lige pengene til at købe en "mærke" cooler så vil høre hvilken af de 2 intercooler vil være at foretrække 1 eller 2. ??
1 har den fordel at der er "godt" flow vil jeg tro men 2 vil jeg tro køler bedre pga de hullede "kanaler"
Hvad vil være bedst ? og hvordan er Forge og de andre dyre mærker. Så jeg er interesseret i at høre fra nogen der HAR FORSTAND og viden på det. tak
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=41804


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den ene eller anden intercooler ?
  • #1   16. mar 2009 Da jeg i sin tid havde Punto GT´eren fik fik en IC på fra en Iveco 35 "lastbil".
    Den fungerede rigtig godt, og flowede fint i de forskellige setup´s jeg kørte med.
    Giver ikke en skid for de dyre forkromede mærker da de ikke gør eller giver en dyt mere i forhold til prisen.

    HansPassatTDIHald


  • #2   16. mar 2009 Hvis man vælger den rette størrelse af IC, er det aldrig flowet der bliver problemmet, men nedkøling.

    Hans H, det vil jeg ikke give dig ret i, har flere exempler på at indsugningstemperatur ændre siget meget ved montering af anden IC(HKS) i samme størrelse.
    Gæt selv hvad der gav flest hk.


Kommentér på:
Den ene eller anden intercooler ?

Annonce