{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turpo på 200sx
  • #1   27. mar 2009 Det kommer da an på hvilken slags stumper det er?

• #2   27. mar 2009 Der sidder stumper så den skulle kunne holde til omkring 350/400 hk har jeg fået at vide, ikke fået listen i nu. Den yder 236 hk hved 0,6 bar har papir på det, men kan skrue den op den op til 1,1. motor blev bygget om med nye lejer pejlsænger ovs plus kobling får 5000km.

• #3   27. mar 2009 turpoen fra supraen kan selfølig ikke få den op på de heste. andet end den ryger efter ikke særlig mange kilometer

• #4   27. mar 2009 staves turbo

• #5   27. mar 2009 hey kristian spurgte ikke hvordan man stavet til turbo

• #6   27. mar 2009 lad os holde os til emnet

• #7   27. mar 2009 Det er et spørgsmål om tryk... ganske simpelt... Men et andet spørgsmål kunne være om hvor længe du vil have den til at holde...

• #8   27. mar 2009 Skal helst kunne køre til hverdag lige nu stå den på 0,4 bar, men regne da med den kan holde til mere til hverdag. derfår jeg skriver om det kan betale sig at skifte turboen til noget større garret af en eller anden art vil gerne kunne ligge og køre med 270/280 hk til hverdag

• #9   27. mar 2009 Og så skrue lidt op til træf osv

• #10   27. mar 2009 Er lidt inde i det med dele men er ikke ekspert, gider bare ikke stå med smadret pejlstænger turbo toppakning osv derfår jeg spørg

• #11   27. mar 2009 Jamen du kan ikke bygge en high rpm high power motor der vil køre godt og pålideligt off boost... det er enten eller...

Du kan gøre det ordenligt og lave en små 400 hk på den, og så koster den så en del i drift, vedligeholdelse og benz..

eller du kan "nøjes" med godt 300 hk og så køre med det uden de sindsyge omkostninger der er forbundet med de sidste 100 hk feks...

• #12   27. mar 2009 Der er så andre ting end lige tryk man skal kigge på.
    Hjælper ikke skrue længere op hvis turbo/ic/rørføring/knaster/top ikke kan flowe mere.

Forstår det sådan du har anden/programerbare motorstyring på, når du længsom hæver trykket, så vil du på et tidspunkt ramme et tryk, hvor du på map ser du skal begynde og tage benzin af lidt før ud på RPM, så er du nået til det punkt, hvor tingende ikke kan flowe mere, og der bliver udviklet en masse varme.

• #13   27. mar 2009 Okay tak få svarene

• #14   27. mar 2009 Lige et ande spørgsmål, hvad olie skal jeg køre med. Regne med at køre den ind med de små 300hk til hverdag til at starte med. De har det jo med at smadre plejstænger og lejer. olie tempraturen ligger på omkring 100 til. 130 grader nå den får noget at leve af og. og hvor tit skal der skiftetes hvis motoren skal holde regne med at skrue den op til 0,8bar. Det skal siges den bruger hverken vand eller olie

• #15   27. mar 2009 Castrol 10/60 har vi brugt på mange turbomotore.

• #16   27. mar 2009 Og tak til Kristian H for den venligt mente hjælp med stavekontrollen, skønt den ikke blev pænt modtaget :o(

• #17   27. mar 2009 ja der var jeg vist lige lidt få hurtigt på tastene

Kommentér på:
Turpo på 200sx

Annonce