{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Hjælp chippes på stedet/ får man box? {{forumTopicSubject}}

Jaa jeg ville høre hvordan hvordan jeg får min vogn chippet rigtigt. har ikke prøvet før, så derfor jeg spørger her.

Kører man ned et sted hvor de så chipper bilen og man kører hjem samme dag? eller kører man ned og bestilelr noget som skal fåes hjem eller hvordan forgår det?

Håber nogle lige kan forklare fremgangen i det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp chippes på stedet/ får man box?
  • #1   11. maj 2009 hey kristian.. når min kammerat chipper biler så tager der gerne et par timer.. så man kommer og stiller bilen.. og så henter man den igen nogle timer senere.. da han læser programmet ud og så omprogrammere det .. og inlæser det igen. og tester bilen om den nu køre som den skal eller om der skal justers lidt.

og det koster 4000kr.. så er man godt kørende..

• #2   11. maj 2009 okay hvor arbejder han henne smiley og hvor er det bedste sted at få det lavet hvis jeg kommer fra nordfyn smiley hvem har godt styr på det? smiley

• #3   11. maj 2009 på fyn kender jeg ikke rigtig nogen.. og du er vel ikke interesseret i at køre til roskilde hvor han arbejder.. han arbejder for sit eget firma.ccr-racing.dk.. hvis du er interesseret i at få den chipped hos ham.. så ring til ham på nr som står på hjemmesiden..

jeg havde min fabia chipped hos ham.. og det spillede bare 100% kørte 3 år med det uden problemer..

• #4   11. maj 2009 Hvis det er din golf fra 98' er den sikkert ikke til at chippe via OBD stikket som de fleste gør idag, så der skal du have loddet en ny chip i

• #5   13. maj 2009 Det kan gøres i Vejle også...

Og om du afleverer bilen, eller venter imens, eller skal ned og handle...

det er op til dig.

Men en ting er sikkert.. du biver tilfreds.

Bilen skal bare være fra ca årg 2000 og nyere...

Prisen er god... Optimeringen er fra en af de bedste i dk til at lave optimerede filer til VW-Audi-Seat-Skoda TDI.

mail for info : apfolmer@hotmail.com

Kommentér på:
Hjælp chippes på stedet/ får man box?

Annonce