2.538 visninger
|
Oprettet:
H&R vs. K.A.W fjedre... {{forumTopicSubject}}
Hey Alle
Jeg står og overvejer sænkning til min lille sorte C1'er men er i 7 sind om hvilke det skal være.
Kender flere der kører med H&R i deres bugs, og de er godt tilfredse, men har fået anbefalet KAW der sænker 35/40 istedet for H&R som sænker 35/35.
Er der nogle der har erfaringer med KAW, og hvad ville I vælge? Har søgt lidt på forummet, og kan se at der er enkelte som har haft lidt bøvl med H%R meeeen?
.. (og René... hvis du skulle sidde og kigge med, så kender jeg jo dit svar
)
På forhånd tak!
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 836
Jeg ville helt klart vælge H&R, hvis jeg var dig. Masser af restkomfort med de originale dæmpere.
De ekstra 5mm på KAW'en ville jeg nok ikke fokusere så meget på. Taget tolerancer på fjedre og bil i betragtning, så kan du sagtens ende ud med den samme sænkning uanset hvilke fjedre du vælger.
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 836
Og at jeg har gode erfaringer med AP og H&R betyder selvfølgelig ikke at KAW-fjedre *ikke* er gode
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 302
feb 2007
Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
Men ud fra specifikationerne må bilen jo være en anelse højere i bag?
maj 2007
Følger: 48 Følgere: 54 Biler: 1 Svar: 320
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 119 Svar: 3.802
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 836
Hvad koster KAW da til en C1'er?
Blogger
Tilmeldt:
feb 2003
Følger: 192 Følgere: 274 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 5
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 51 Svar: 399
vindingerne øverst gnavede mod hinanden,
skiftede til KAW og ingen problemer der.
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 68 Svar: 494
Men tak for jeres svar indtil videre. Det bliver muligvis KAW'erme
Bare den ikke bliver stiv som et bræt ved normal kørsel...
Jimmy
H&R vs. K.A.W fjedre...