{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Ole Møller P
Ole Møller P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Bilsyn, lidt hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hvordan får man synet en lettere modificeret 98' Passat 1.8T?

Den er med fuld just undervogn, Brembo GT bremser og begge dele er med TÜV godkendelse.

Bilen ligger 450hk lidt lidt flere Nm, men wastegaten kan pilles af så den kun kører med 0.1 bar op til 4500 rpm og rammer 0.5 bar ved 7000 rpm så synsmanden kan køre lige så tosset han vil i den uden at kunne mærke det.

Den larmer ikke mere end den må, forurener ikke mere end den må og har under 20% effektforøgelse uden wastegate.

Men så snart synsmanden ser den gennem vinduet med bremser og intercooler vil han ikke engang have den indenfor.

PM eller 20 72 83 22 hvis der er nogen der kan trylle tricks.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilsyn, lidt hjælp.
  • #1   10. jun 2009 Hvordan kan du pille wastegaten helt af?

• #2   10. jun 2009 Hvis der er TUV på det du har monteret på bilen skal han godkende det.. og intercoolern kan han ikke sige noget til så længe at køretøjet holder sig inden for de gyldene 20%

• #3   10. jun 2009 lad os lige slå fast at en Tüv er en TYSK godkendelse, og ingen garanti for det kan synes i DK. .

• #4   10. jun 2009
    Jesper: 2 bolte smiley (extern)

Den er ikke skruet af , der er bare lukket helt op så alt trykket fiser ud.

Og lige en ting mere, det skal helst være i østjylland, men hvis i har noget så skriv.

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #5   10. jun 2009 J, og de kræver tüv på eftermonteret dele. Det vil de i hvert fald have på min undervogn smiley

• #6   10. jun 2009 Morten V: giv mig et nr på en der kan og hans pris. Bare over sms eller PM.

• #7   10. jun 2009 Tommy: ja, det siger jeg heller ikke.. siger bare, at fordi du har noget med Tüv godkendelse, er det ingen garanti for at den bliver godkendt her i dk. . smiley

• #8   10. jun 2009 Jeg tvivler stærkt på at det er bremser og undervogn der gør udslaget. Det er når de åbner hjælmen og ser den noget større turbo, manifold, indsugningskammer og resten er de lede stumper.

• #9   12. jun 2009 Er den kørt ind efter den xterne eller den interne wastegate ??
    Er dine bremser større i diameter ??
    Hvordan ved du den ikke forurener mere med det antal hestekræfter ?? Sålænge den ikke forurener burde den jo gå igennem, medmindre de andre nævnte ting ikke må være der.

HansPassatTDIHald

• #10   25. jun 2009 kørt ind med ekstern.

Bremserne er 323mm. så ja.

CO2 mm. er målt på værksted inden syn.

Men hele motoren er en stor konstruktiv ændring og det er nok der problemet ligger.

Alle jer der siger at bilen burde dit og burde dat hjælper mig ikke, er der virkelig ikke en eneste jyde der kan hjælpe mig her. Der vil ikke kunne findes en eneste fejl på bilen ud over at den trækker 100m blå røg i begrænseren i 4 gear.

Tag en tur i en bletransporter der rykker en ferrari, syn den, få en skilling og vi er alle glade.

• A A
    A A Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #11   26. jun 2009 leder selv efter en synsmand til at hjælpe så sig til hvis du finder en smiley

Kommentér på:
Bilsyn, lidt hjælp.

Annonce