{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Nogen Med Audi A3 der kan Hjælpe ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt af et problem med at få Monteret mit K&N Luftfilter på min Audi A3 1.8 20V.

Det skal monteres efter Luftmasse måleren, men det et ender i et firkantet stykke og da luftfilteret er rundt hvor det skal monteres, så passer det jo ligesom ikk sammen.

Og jeg kan ikk finde en adaptor der passer på nogen steder.

HVA FANDEN gør jeg ??

Håber der er en der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen Med Audi A3 der kan Hjælpe ?
  • #2   14. jun 2009 øøøhhhh....... "Det skal monteres efter Luftmasse måleren" nej det kan vist ikke passe.....

• #3   16. jun 2009 Øøøøh, har du haft næsen nede og kigge i sådan en ??

Er der en luftmasse måler så er det i de fleste tilfælde PÆNt umuligt bare at pille den af !

Og da det kun er et luft filter, så SKAL den sættes på efter luftmasse måleren !!

• #4   16. jun 2009 morten l: enten snakker vi forbi hinanden ellers er den da helt tosset med det du skriver. vi snakker om at du skal have monteret k&n filter i stedet for din org. luftfilterkasse ik? som jens skriver så kan du se det på hans billede først kommer luftfilteret derefter har han monteret et blankt alu, eller rustfrit rør og derefter kommer så luft masse måleren. jeg har ikke lige haft hovedet nede i en 1,8 men byggede min golf 4 1,8t om med 360 hk og megasquirt motorstyring hvorefter jeg fjernede luftmasse måleren og i stedet byggede det om til map sensor, så jeg vil mene jeg ved hvad jeg snakker om.

• #5   19. jun 2009 Hehe vi kan umuligt ha snakket forbi hinanden, det eneste du skrev var at det ikk kunne passe.

Og ville aldrig kunne finde på at sige at du ikk vidste hva du snakkede om.

Men jeg er fuldt ud med på hva du mener nu, så mange tak for hjælpen.

• #6   19. jun 2009 selv tak...

Kommentér på:
Nogen Med Audi A3 der kan Hjælpe ?

Annonce